29 April - Måndag ♥

 
Hejsan ! :) ♥
 
Just nu sitter jag och lyssnar på en jätte bra låt som handlar om två par som är hur 
lyckliga som helst och är tillsammans och har spelat in det. Tillsammans med en 
underbar låt jag älskar. Menmen, som sagt: since sex got eaiser to get, relationship
is harder to find. Håller fullständigt med! Det relationship dem har, har jag och Oskar
och älskar det verkligen! Ni kan få en länk så att ni vet vad jag pratar om :
 
 
 
Aja, annars idag har det varit skola. Svårt att komma hem till Stockholm igen när jag har
haft det så underbart med min underbara kille.. Fyfan vad jobbigt! Men nu är jag här.. 
Jag önskar jag kunde vara med han nu :/ men slutade 14.00 idag och åkte till centrum
där jag köpte present till min kompis och sedan så har jag tagit en mcflurry magnum 
classic med Amanda W innan jag drog hem. Sen dess har jag bara varit hemma idag och
pratat med min underbara kille, kollat på videon och ja.. Pratat med Amanda W i telefonen!
Mysigt :D och imorn är det prov i jävla medicin och sen valborg och då kommer bästaste
Amanda R hem till mig och sover över och tar hand om mig :D love it! Pussar ♥
 
#1 - - felicia:

svar: Okej, vad mysigt :) höhö

#2 - - F E L I C I A:

min pojkvän och jag har också ett väldigt bra förhållande, så roligt :))

#3 - - Cajsa:

nej...har varit i Göteborg i några dagar och åkte tillbaka till sthlm nu.:P

#4 - - Mia:

vad kul att höra :D

#5 - - Cajsa:

hm....:/ nej nu ska jag gå och lägga mig....nattis!