29 September- Lördag♥

Hejhej :) ♥
 
Jag tycker det är jätte kul med att min kille bara försvinner hela tin xD man blir galen! Speciellt när jag sitter och
bestämmer tåg resor m.m och han bara försvinner -.-' mysig kille man har! Nääe men idag har jag varit med mina
girls :D Sofie och Julia! Vi hade det jätte mysigt! Jag städade upp idag och sen så stoppade jag fram en madrass
med filtar och kuddar och tecken! As mysigt ;) sen kollade vi på Marie-Antionette som är faktiskt bra. Handlar
om en tjej som är Österrikes kronprinsessa som gifter sig med Ludvig August XVI som är Frankrikes kronprins.
Sen så handlar det om hennes liv, men nääe allt hänger inte med! Jag blir galen, för att det är inte alls som i
verkligheten! Hon har 4 barn i verkligheten, här har hon 2. Ena dog. Sen så blir hon halvshuggen i verkligheten
och i filmen flyr hon och lever! Jag blir galen -.-' så slutar filmen... Jobbigt läge! Sen pratade vi om en massa 
och sen drog Sofie och jag och Julia fortsatte med filmkvällen :D vi kollade på Fear som är faktiskt as bra! :)
Sen så åt vi Chiliconcarne, som är as gott! :) det har varit vår dag idag.  Jätte mysigt! :) nu pratar jag med min
underbaraste kille på planeten :* helt underbart! :'D men nääe, nu har jag inget mer att säga ;)
 
 
Myyyys ! Pussar ♥
#1 - - M A T I L D A ♥:

Hoppas du får en fortsatt fin lördagskväll !
KRAM

#2 - - J:

sv:
hehe jaha xD

#3 - - Charlotte:

Hahaha jobbigt när inte fimlen är verklighetstrogen.
Chili Con Crane är gott ja ;)

#4 - - IIRMASSULJC':

Vad tycker du om BB cream? Använder du den eller kanske har hört något dåligt/bra? In på min blogg och skriv din åsikt, skulle vara super kul! :D

#5 - - PING LOWHNGERN:

oh den filmen!^^ sätt den ett antalk gngr C:

#6 - - J:

sv;
görs?

#7 - - M A T I L D A ♥:

sv. hahaha kul xD

#8 - - Frida G:

SV: jo den var bra! vad gör du? :)

#9 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

Marie-Antionette filem :)

#10 - - FlizanLizan:

sv: allt bra idag då? :)

#11 - - Charlotte:

Ja det är klart!

#12 - - J:

sv:
lol, samma :)

#13 - - Anonym:

jag har också sånt vitt påslakan :D<3

#14 - - PING LOWHNGERN:

hahah joo hans ögon e super fina :D
jooo då den e helt okej lite coolt gjort medtanke på att de är san historia C:

#15 - - Anonym:

sv: haha nej det vita med blommor :P <3

#16 - - Charlotte:

Eller hur. Den tog slut samma dag dom fick in den så det kommer fler nästa vecka. Skit snygg är den.

#17 - - PING LOWHNGERN:

nja jag tror inte allt e sant med stora delar e ju sant C:
men hon fick ju missfall första gången vet jag C:

#18 - - Anonym:

sv: jaha hahah är det kuddar? :P <3

#19 - - Anonym:

sv: aha okej, jag har de fast täcket också ;) <3

#20 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

men de flydde ju i verkigheten men blev stoppade :)
hahah jooo kan man tycka fast i filmer brukar man ju överdriva ;)

#21 - - PING LOWHNGERN:

hahah svenskar = HOT HOT HOT ;)

#22 - - Anonym:

sv: ja det är fett gulligt :D <3

#23 - - Charlotte:

Hehe... Tycker den passar där.
Men alla kan inte tycka samma :)

#24 - - anna:

härligt de :)

#25 - - J:

sv:
japp!
görs?

#26 - - IIRMASSULJC':

sv; okej :)

#27 - - FlizanLizan:

sv: okok så bra, typ haha :P jora de e najs :D

#28 - - Anonym:

ja gjort i helgen? <3

#29 - - emma:

sv: japp:)

#30 - - Carolina:

Fin dröm fångare :D !
kram

#31 - - Cajsa:

du får säga till när du kommer till kulturama nästa gång så kan jag försöka göra dig gladare. ;-)

#32 - - Veronicaa:

Var gärna med i Veckans Blogg:
http://veronicaa.webblogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment
Kram<3

#33 - - PING LOWHNGERN:

hihi C:

#34 - - Carolina:

Åh vilken bra present :D
kram

#35 - - Anonym:

sv: åh vad mysigt!
jag har varit med kompisar, festat och film kväll :D <3

#36 - - FlizanLizan:

sv: jajjamen :)

#37 - - Carolina:

hihih :D
skulle bli fett glad om jag fick en sån av min bästa vän :D
kram

#38 - - PING LOWHNGERN:

nope de blir skola imorn haah^^ vet inte om jag e klar elr ledsen över de xD