28 September- Fredag♥

Hejsan :) ♥
 
Snackade nyss med min kille, tekniskt sätt. Hans mick fuckade up sig, men jag pratade och han skrev! :)
Alltid något. Men jag fick han att gå och lägga sig nu, han behöver det. Speciellt om han ska upp 9 imorn ^^
Aja, idag har jag bara varit hemma. Inte mått någon vidare ;( blä! Men jag blev inte ensam hemma. Jag hade
min käraste mamma här hela dagen med mig! Så runt 13.00 gick jag och mamma ner till affären och handlade
Ben&Jerry glass, mat, filmer och sådant. Det var nice! Så vi kollade först på Shrek-Åsnan något åt det hållet.
Och sen så köpte vi Sex and the city 2 som jag och mamma kollade på! Mysigt :) kollat en massa på
Vampire diaries, serie 2 oxå :) för snart börjar 4an :D nice!!! Jag längtar som fan :') nääe men jag har faktiskt
inget mer att berätta... Jo juste!
Grattis, Theodor ! Nu idag, min kusin, blir du 15 år! Äntligen byxmyndig, hur känns det? ;)
Älskar dig, så ses vi på söndag! Many love ! ♥

#1 - - M A T I L D A ♥:

sv. Dirty Dancing, haha ! ;D

#2 - - Nora:

sv: haha jaha :) nej gjorde inte så mycket!

#3 - - IIRMASSULJC':

Börjar blogga på blogg.se igen,
Skulle vara super kul om du ville klicka dig in och skriva vad du tycker om min nya design (inte 100% klar). :)

#4 - - IIRMASSULJC':

sv; tusen tack! :)

#5 - - PING LOWHNGERN:

hihi grattiiss till din kusse! :D

#6 - - MADDISENJ:

söt bild

#7 - - FlizanLizan:

sv: händer idag då?`:D

#8 - - J:

Sv
görs? :)

#9 - - Sara:

Grattis till honom! :)

#10 - - PING LOWHNGERN:

jaa visst va de fint 8D

#11 - - anna:

händer idag?

#12 - - J:

sV:
haha berätta:)

#13 - - Clara:

fin blogg :)
har du tips på roliga appar?
http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/09/28/8722132-tips-pa-appar/#kommentarer

#14 - - Sofia:

Allt bra? Kolla in min blogg där du bla. får läsa om detta:
- VITAMIN WELL FAVORITERNA
- 3 SNYGGA TRÖJOR
- NY HÅRFÖRLÄNGNING
- TÄVLA
http://sofiamorgardt.nu/2012/september/tavling-i-samarbete-med-yocose-1.html#comment

www.sofiamorgardt.nu

#15 - - FlizanLizan:

sv: okej skoj, idag chillar jag bara :P

#16 - - M A T I L D A ♥:

sv. haha får se ! :D

#17 - - Anonym:

söt bild <3

#18 - - Cajsa:

allt bra med dig idag sötnos? :)

#19 - - amanda:

hur tycker du mitt rum vart? :D

#20 - - Cajsa:

det är bara bra med mig. :) hoppas att det blir bättre med dig snart. :(

#21 - - Anonym:

söt :D

#22 - - Kulan:

Vad gör en person till en bra lyssnare?