24 Oktober- Onsdag♥

Hejsan :) ♥
 
Cp dag idag i skolan. Vi skulle ju på teater idag, men blev det så eller? Nääe! Asså jag fattar inte vad problemet
är. Eller egentligen vare inte mina mentorers fel denna gång, utan typ någon eller några som skulle spela teatern
blev sjuk/-a. Så aa, men dem lovade att vi skulle sluta tidigare. Så vi bör ha slutat vid lunch + att vår matte lärare
inte var där och sista lektionen var med min mentor. Hon kunde lika gärna vara schysst och säga att vi kan gå hem.
Men gjorde hon det eller? Nääe!? Så aa, sista lektionen fick jag springa ifrån lektionen (asså jag bokstavligen
SPRANG till tunnelbanan från min skola) och mötte upp brorsan. Sen fick han hänga med mig till skolan och vänta
där i typ max 10 minuter tills jag kom ut igen och hade slutat. Sen åkte vi hem, tog sällsis med Julia till tuben, men
hon åkte åt andra hållet, som vanligt :/ menmen annars har jag inte gjort mycket mer idag. När jag kom hem så
kollade jag på Torka aldrig tårar utan handskar all by myself! Jag grät lite + att jag grät pga att jag började 
tänka på att imorn äre sista dagen med älsklingen på 1 vecka och två dagar :/ bläää! Menmen, jag kommer som
sagt säkert sitta på någon data på hotellet eller så och då kan jag blogga/ha kontakt with my best great boyfriend!
Men aa, nääe annars inte skett mycket. Ska snart söva ner min pojkvän, ta bort sminket och hoppa i sängs!
Men vi hörs imorn! Pussar :) ♥
 
Kan man få en sötare kille? :') ♥ älskar diiig!
Fråga inte varför, men jag tyckte det var så fint att jag behövde fota xD ♥
HAha när jag, Julia och Jennifer hade lite tråkigt innan engelska lektionen började. Vi gömde oss bakom
gardinerna i klassrummet, och chockerade hela klassen :D ♥
My brothers tattoo :) ♥
After I cried xD haha! ♥
 
Pussar ♥
#1 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

sv; jaaaaaaa, jag tar din plats ;D

#2 - - Cajsa:

nu tänkte jag ta coh sova. :) nattis sötnos!

#3 - - felicia♥:

snygg tatuering :)!

#4 - - elle:

Så lite så! :)

#5 - - frida:

kunggg :D

#6 - - Agnes Eriksson:

ja eller hur :D

#7 - - Cheersisterss:

Sv; Samma här, det känns som om det har gått väldigt segt.. :(

Va ska du göra på lovet? :O

#8 - - Moa:

Jag vet inte, det var du som skrev ledamt så jag undrade varför!

I skolan? Varför kollar ni på det där?

#9 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

sv;haha jaa :D vadå.. vill inte du åka? ;o

#10 - - M A T I L D A:

sv. jaa :D

#11 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

SV; jobbigt :(

#12 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

sv; hehe :D

#13 - - Linnea :

Svar: Okej! Så gulligt! :)
Jo jag har det bra! :) Har har du det?

#14 - - Agnes Eriksson:

Ligger i min säng bara.. Själv? :D

#15 - - ✖PING LOWHNGERN✖:

aw va gulligt :D

#16 - - Moa:

Ok, varför får du inte träffa honom när du vill? Måste skolan gå först eller?

#17 - - anna:

ja verkligen :D!

#18 - - Anonym:

cool tatuering!

#19 - - Cheersisterss:

V söt :) aa veckan gi k segt :/// tycker du?:)

#20 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.:

sv; hihi :)

#21 - - M A T I L D A :

Hoppas du får en bra helg ! :)

#22 - - SSOFIAS:

Allt bra?=)

#23 - - Elin:

Allt bra?

#24 - - hanna ♡ :

så lite så! :D