29 November- Torsdag♥

Hellu there ! :D ♥
 
Jobbig dag idag. Först prov i vård och omsorg och sen hade vi svenska som var presentation på filmen
what's eating- Gilbert Grape. Och sen så vare lunch och det var SKIT ÄCKLIG mat! Sen så hade vi medicin
som inte var så jätte jobbig. Jag, Sofie och Jennifer satt mest och skrattade. Vi kollade på en andnings film som
typ.. Ja.. Allt misstolkades xD cellerna juckade och de lät sex stön ut från dem och sådant xD asså as kul!
Sen så hade vi ju sen lektion till lite innan halv 4, men jobbigt! Så jag, Sofie, Jennifer och Julia åkte hem till mig
efter skolan. Asså jag lovar, hela jävla tunnelbana resan + bussresan skrattade vi ihjäl oss! Mest på bussen fan!
Sofie gjorde as roliga saker/sa as roliga saker man inte kunde sluta skratta åt xD men sen har vi pluggat historia och vi blev klara med nyhetsartikeln och jag tror Jennifer och Sofie blev klar med noviserna. Och sen har vi
bara interjuven kvar på människohandel och loggbok sen är vi klara! Awesome :D men sen har jag bara kollat
på Revange med mamma och pappa. Riktig bra idag! Emily avslöjade för Mason (Leo) att det är hon som är 
Amanda Clark som är där i stan för att hämnas för hennes pappas död och hon kysser Aiden :') awesome! Men nu
ska jag fixa iordning mig till sängs. Så ni får bilder idag faktiskt :D jag fotade as mycket! Första snön har ju fallit!

Pussar ♥
 
Sovande tjej♥
min fina Scrolla♥
She eating :DD så sööt ♥
Idag:
Julia och Elins snögubbe xD sjukt fin! Cigg i munnen och allt :D ♥
Fint ♥
På bussen påväg hem till mig ^^ :) ♥
 
Pussar ♥
 
 
#1 - - pinglowhngren:

oh nej va st hon e i sin vagn!^^

#2 - - Agnes Eriksson:

Ja, själv? :D

#3 - - Moa:

Haha jasså? Hur många läsare har du?

#4 - - Marika:

Okej vad skumt.. :/

#5 - - EbbaBerndtsson♥:

Hej snygging, fin blogg du har!
vad händer i dag då? ♥

#6 - - FlizanLizan:

sv: allt bra idag? :D

#7 - - ▲▼Emma▼▲:

Gillar du Oboy? Här är mitt tips i så fall :D
http://tomson.blogg.se/2012/november/varm-choklad.html#comments

Förlåt på förhand om du inte gillar såna här kommentarer! Kram

#8 - - sussi:

men åh så söt =)

#9 - - M A T I L D A ♥:

sv. tack tack :D

#10 - - anna:

hoppas du får en fin dag

#11 - - Cajsa:

allt bra sötnos?

fan det är sjukt va mycket snö det har kommit i sthlm på bara två dagar! :O det trodde jag aldrig om våran huvudstad.. ^^

#12 - - amanda:

sv: okej bra, för avbrott är inte bra. då finns det till slut en anledning till varför det inte funkar..

åh tack D: <3