28 November- Onsdag♥

Hejsan ♥
 
Jag är väldigt dålig på att planera. Jag hade tänkt gå lägga vid 22.00 idag pga att jag har prov klockan 8.20 -.-'
så aa, men så vart det ju inte. Jag kommer somna 23.00 istället -.-' ovanligt ! Men aa, idag så tog jag hand om
min helt sjukt underbara brorsdotter Jenny! Vi var hemma hos mig med mina girls. Vi skulle plugga inför provet
imorn, men det är sjukt svårt att undvika Jenny när hon hela tiden ska vara hos än. Liksom gud jag kan inte låta
henne vara för en sekund när vi är hemma hos mig xD sjukt gullig! Sen är hon väldigt nyfiken på allt. Så hon 
trallar gärna bort till mig och sen håller hon i mig. Ja, hon väljer att krypa till mig så vi kan mysa lite än någon 
annan! Sjukt stolt! Men mamma och Jenny (farmor och barnbarn) är boddisar! Dem umgicks jätte mycket idag.
Det var mysigt :) sen när jag lämnade Jenny så hämtade min bror mig i Gullmars med bilen. Inte våran bil vi ska
köpa, utan familjens bil. Så aa, det var första gången jag åkte bil med min bror all alone! Spännande var det.
Sen har det varit regn och rusk hela dagen idag! Men till slutet kom snö och tillslut slutade det att regna helt och
nu snöar det bara. Så snö ligger liksom på marken nu! För första gången på detta år ! Nice :) i Sundsvall
fick dem snö i Oktober liksom xD jag var där när första snön fall. Men inte för att den la sig just då, men jag såg
den komma. Alltid något! Menmen, nu måste jag hoppa i sängs. Hörs imorn :) många pussar ♥
 
#1 - - KassandraPalma:

åh vad vacker bild!!

#2 - - ▲▼Emma▼▲:

Gillar du SMOOTHIE? :D I så fall har jag ett gott tips till dig! KLICKA IN HÄR;
http://tomson.blogg.se/2012/november/happy-with-smoothie.html#comment

Förlåt på förhand om du inte gillar såna här
kommentarer!

#3 - - Marika:

Du hittar den lättast på designadinblogg.se, sök efter snöfall bara :)

#4 - - Moa:

Så mysigt! Tycker min syster kan få barn snart så jag kan gosa liten bebis igen, Livia börjar växa till sig lite mer nu! =)

#5 - - ronja:

Fin bild :)

sv: Åh tack så mycket :D

#6 - - Agnes Eriksson:

haha aah :D

#7 - - PING LOWHNGERN:

Oh trevligt! :dd

#8 - - M A T I L D A ♥:

sv. allt är super bra, hur är det själv? :)
KRAM

#9 - - Anonym:

sv: vadå har ni varit tsm flera gånger? :o <3

#10 - - M A T I L D A ♥:

sv. sköönt att höra! :)

#11 - - Mia:

Ah okej, mysigt att vara med varann på nyår! :) Jag och Johan (min kompis nere i Växjö) har träffats 2 ggr sen augusti, först var det 4 dagar och andra gången 6 dagar :) Men ja det är jobbigt att ha 100 mil emellan, och nu när jag har praktik uppe i norrbotten var mamma bor så är det 147 mil!! :( Men vi har dagligt kontakt via sms och telefonsamtal så det går ganska bra :) Vi började ju skriva och prata med varann sommaren 2011, så det dröjde ju 1 år ganska precis innan vi träffades första gången. Så känns som att då klarar man någon månad om man klarat ett helt år tidigare :)

#12 - - anna:

ja pratar i telefonen :)

#13 - - Moa:

Ush ja, det gör de verkligen =/
Livia blev 9 månader nu i onsdags! =D

#14 - - Marika:

Varsågod:)

#15 - - pinglowhngren:

Härligt! ;D

#16 - - Marika:

Vad knepigt, tycker inte att du ska ha någon speciellt svårkodad kodmall, det borde funka..

#17 - - FlizanLizan:

sv: okok, jag glor på tv :D