Svar på frågestunden♥



Av tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:
www.tovesegnablogg.blogg.se

Har du många läsare?
Rätt så. Jag brukar inte kolla det, men aa :)
vad ska du göra i sommar?
Jag vet inte. Sola, bada, umgås med polare, träffa Colt och lite sådant :)
din högsta dröm?
Att bli en tidig mamma :)
vad vill du bli när du blir stor?
Jag har alltid velat bli psykolog, men barnmoska tror jag på nu :)
hur många är ni i din familj?
4 styckna, med mig. Men sen har vi ju lilla Jenny som jag tycker ingår så 5 :)
vad tror du händer efter man dött?
Jag vet att man lever antinge som en ande, och när man funnit frid så
kanske man återfödds eller något. Men jag vet att man blir en ande :)
Godaste bäret?
Om jordgubbe är ett bär så är det den. Annars hallon tror jag :)
godaste glassen?
Isglass- calippo shot (twister) annars mjukglass :)

Av Batts :
www.batts.blogg.se

vem hatar du mest av alla människor på jorden?
Ärligt, ingen. Jag hatar faktiskt ingen på denna jord :) eller jag ogillar till 100%
alla fjortisar! Hate them :p så aa, isånnafall äre ALLA fjortisar! :)

Av LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:
www.babustyle.blogg.se 

Vad är din största fobi?
Spindlar och getingar är min största forbi på sommaren ^^
Varför började du blogga?
För att jag älskar att skriva, och då tyckte jag att detta skulle bli kul :)
Vad ska du börja för linje när du börjar på gymnasiet?
Vård och omsorgs linje har jag sökt in på ;)
Vilket var ditt absolut värsta år? Och vilket var det absolut bästa år?
2011 var nog mitt bästa år hittills, ehm värsta året... Jag vet faktiskt inte :p

Av ANGELICA.BLOGG.SE ♥:
www.angelica.blogg.se

Favoritfärg? :D
Blåååå :D

Av amanda:
www.liindstrand.blogg.se

vad vill du blir när du blir stor? <3
Jag vill bli barnmorska helst :D <3

Av Sara:
www.aamaziing.blogg.se

Drömresmål ? :)
Att åka till USA och träffa Ian Somerhalder, Paul Wesley och Nina Dobrey
med min familj, kompisar eller någon! :)

Av ♥ ida:
www.youknowiida.blogg.se

har du någon fobi?
Ja, spindlar och getingar på sommaren :)

Av ninooo:
Ingen

Hur är en bra person, alltså beteende
En bra person är en person som bryr sig om andra och som är snäll och
som kan förlåta. En som man kan ha roligt med och någon som man kan
komma till och prata och som försöker förstå sin vän eller så. Det tycker
jag är en bra vän , man behöver inte vara söt/snygg eller något. Jag går
åtminstone bara först på personligheten ! :)

Hur är en mindre bra person.
Bitchig, (fjortis för min del), som inte alls bryr sig om andra och som typ är
dum mot andra som mot t.ex. sina kompisar eller något. Typ folk som är
riktiga egon som bara tänker på sig själva och ja, folk som inte alls försöker
förstå sig på sin vän som behöver all hjälp den kan få. Det tycker jag är en
mindre bra person, som verkligen inte vill hjälpa andra :p

Av Annah:
www.annahms.blogg.se

Har du någon "förebild" inom bloggvärlden?
Nej det har jag inte :) ingen kändis iallafall isånnafall så skulle jag kunna tycka
att en tjej som heter Ami som är väldigt snäll och förstående som inte alls bryr
sig om andras utsidor eller så, utan bara om insidan, som jag gör! :)

Av ami:
www.silverlady.blogg.se

hur träffades du och din grabb?
Genom internet, en kille jag känner irl som brukade snacka med Colt
varje dag och som typ vart kär i min röst, började snacka med mig och
den 26 Oktober vart vi tillsammans för första gången ! :) så kände jag han :p

hur länge har ni varit tillsammans? :D
Ehm.. Den nioende juni blir det 2 månader :p


Av Amanda:
Ingen

Du vet när du byter killar hela tiden elr när det precis tar slut och att du direkt blir ihop med nån annan kan berka horigt.... Varför gör du så?
För det första: aa eller inte horigt, utan playigt, och för det andra, nej det gör jag inte?
För att du vet inte sanningen + att jag VET att du inte vet sanningen bakom allt så du
har inget att säga, lilla söta du :) så shut your mouth and stop talking, girl -.-'

Av Julia Persson:
www.juliaperssonn.blogg.se

JB vs 1D ?
Lugnt 1D!
Vad gör du på fritiden?
Umgås med kompisar/familjen, datan, dansar, sjunger och knasar runt! :)
Favorit hobby?
Dansa :)
Vilka bloggar läser du?
De bloggar som kommenterar på min blogg, deras läser jag + så läser
jag min bästis blogg: www.kungawesome.blogg.se :)
Hur många år är du?
Jag är 15 år gammal :)
Hur lång är du?
Jag är mellan 148-150 cm lång  :)

Anonym
Ingen

är du&grabben fortf tsm?
Ja, huddinge barn ja det är vi!

Av Colt:
Ingen

Älskar du mig jätte mycket? :P <3<3<3<3<3<3
Jadå det gör jag :) <3<3<3<3<3<3<3

Av Sarah:
Ingen

Hur gammal var du då du skaffade din första blogg?
Jag var 10 år tror jag att jag var :) mellan 10 år och 11 år :)
Vad är det värsta du vet?
Egoister, fjortisar, idioter !

#1 - - ♥ ida - bloggen med foto:

bra svar!

har själv fobi för ormar, usch!!

#2 - - ami:

yes! men vi får se, är sugen att se på Ugly Betty också :D

#3 - - Solin (www.solinjamil.blogg.se):

Kollade du på Eurovision igår? Vilka hejade du på?:)♥

#4 - - Anonym:

sv, aha okej! :D



skaffa en egen städerska då? ;) eller?

#5 - - Fannie:

Ja men det är ju helt underbart! :D

#6 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

kul att läsa svaren :)

#7 - - Colt:

Carolina duktig! :')<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :*

#8 - - Anonym:

sv: låter skoj :D Jag ligger ute och lyssnar på musik och ska strax kolla på film :) har du några planer inför veckan som kommer nu :)?

#9 - - FlizanLizan:

sv: vad gör dudå? :P

#10 - - ♫♪ Sandra T:

kul att läsa :)

#11 - - felicia - fotokobran:

har du tagit årets första dopp än? :)

#12 - - Linn C:

sv: Som simtränare :P

#13 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: :D

#14 - - Jenny & Sara:

Hej, nu har vi en tävling på bloggen där du kan vinna valfritt Iphone skal värde upp till 500kr. Vi skulle bli jätte glada om du är med och tävlade, Kram



direkt länk: http://nilssonochablo.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

#15 - - Anonym:

bra svar<3

#16 - - carolina:

Sv: Usch då, hoppas du mår bätte nu!

Jag mår jätte bra :)

#17 - - MADDISENJ:

Hur har din helg varit?

#18 - - Anonym:

sv; :)

#19 - - Anonym:

sv: ja jag såg det <3

#20 - - Anonym:

sv: varsegod och tack! :D <3

#21 - - felicia:

sv: jaappp :)

kul med svar!

#22 - - Sara:

USA är underbart! :)

#23 - - Julia Persson:

Bra svar och jag är nöjd med svaren :)

Hur är det mej dej idag då? :)

#24 - - Annah:

Bra svar :)

#25 - - BATTS:

nice svar!

#26 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

Många som frågat :aD

#27 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

sv; bra svar ;)



Förlåt för sent svar!

#28 - - Sara ! :)<3:

kul att se svaren!