27 Maj♥

Hellu :) ♥

Snackar lite med Liina, you know girl talk ;) sådant behöver vi båda det. Men just nu sitter vi
och pratar om mitt lilla kababbel som hänt i veckan :p maooo.. aja sådant händer. Men annars
så dricker jag kaffe och äter en kaka eller två :D mums! Men aa, idag så har jag runt halv 11
åkt ut med min bror med moppen och kört till Axels fotbollsmatch. Det var trevligt, fick träffa
Elin, Anna, Janne (Axel men han var ju inne i spelet), mormor, morfar och min moster Nina :)
Mysigt! Och sen vid första halvleken (eller vid halvleken) så åkte jag och min bror till centrum
och köpte det nya diablo 3! Så aa det var påbörjan av min dag. Sedan runt kanske ett eller så
kom mormor, morfar och Nina hem till oss och kollade på staketet mamma och pappa byggt
och sedan inte så mycket mer. Sen åkte jag och mamma ut för jag skulle åka och klippa mig
men så vart det inte :p jag och mamma gick runt i centrum tills Albin kom och hämtade mig och
vi gick runt på en promenad, snackade om allt mellan himmel och jord, sjöng och solade :D
As mysigt! Och sedan runt sex kanske jag var hemma och runt då åkte jag, min faster Pernilla,
ingifta farbror Rolle och mamma och pappa hem till farmor och farfar för Pernilla och pappa
skulle ge sin mamma mors dag present :D najs! Ehm.. Jag vet inte mer.. Det har varit min dag.
Och sedan ätit grillat med HELA familjen, minus en som inte kan äta annat än bröstmjölk än^^
Men min dag, nu ska jag sova för jag ska till skolan imorn :) pussar ♥

#1 - - ♥ ida - bloggen med foto:

sv: lugnt! usch nej, dom är hemska :/(

#2 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Ha en superbra start på den nya veckan! ^^

#3 - - Anonym:

bra låt :)

#4 - - Anonym:

sv; haah taggad inför skolan..? ;)

#5 - - Anonym:

sv; NEJ hatar skolan :( allt bra?

#6 - - Anonym:

sv; haha, tack :)

#7 - - ami:

jo, jag läser din blogg så jag har sett det ^^

#8 - - FlizanLizan:

sv: jaha okej, jag ska strax göra mig i ordning för dagen ;)

#9 - - carolina:

Hoppas du får en jätte fin måndag :d

#10 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Jo, men vi har ingen kontakt med varandra... så det är väldigt jobbigt... men jag överlever :)

#11 - - Miss Sunshine:

Ha en bra måndag! :)

#12 - - Anonym:

den låten är as bra! <3

#13 - - Tess:

Hur mår du idag? :)

#14 - - Solin (www.solinjamil.blogg.se):

Svar: Sverige, ryssland och grekland!:)

#15 - - ♥ ida - bloggen med foto:

sv: Usch ja :/

#16 - - Vilma:

Sv: Bara bra, vad gör du? :)

#17 - - Linn C:

Sv: Haha, aha på sätt och vis :)

Vad har du gjort idag? :P

#18 - - Fannie:

Hehe :D allt bra? :)

#19 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

sv; lugnt ;)<3

#20 - - Anonym:

hej är allt bra:)?

#21 - - BATTS:

sv hahaha jaa!

#22 - - kaffehörnan:

Gokväll kära du

Nu har jag äntligen kört igång min tävling

Vad sägs om

spapaket,parfym + en poppis grej just nu

Kika in vet ja, detta vill du inte missa



http://kaffehornan.blogg.se/2012/may/spatavling.html



Ha en vacker kväll

#23 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack!

Ha en superfin tisdag! :D

#24 - - Wickiiis:

Var gärna med i veckans blogg, för att vara med så ska man titta på videon och lyssna efter ordet jag säger :P

http://wickiiis.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

Kram<3

#25 - - Sannalitens.se:

Hej! Kanske en konstig fråga, men vad är din favoritmaträtt? :) Kramar!

#26 - - Dragana:

Dricker du kaffe?? :P Usch, det är inte gott!

#27 - - Hanna Håkansson [ Only Photo's ]:

Bra :)

#28 - - MADDISENJ:

Girl talk behövs titt som tätt!

#29 - - Anonym:

några planer inför morgondagen? :)

#30 - - Julia:

Fin blogg :D

#31 - - martina:

rhcp såå bra!



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

#32 - - Daniella:

Förlåt för sent svar!



SVAR: Svarar på kommentarer :) Allt bra med dig idag?

#33 - - Anonym:

Var gärna med i min dagens blogg nu när jag gör min comeback ! :D

Skulle blivit SKITGLAD!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-2.html#comment

#34 - - JARA:

Fin blogg! :)

#35 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: ok :D

#36 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Absolut, låter kul :)

#37 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Värmen är bäst, men nu är det kallt :(

#38 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Yes, har sovit gott :)själv?

#39 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Hihi :)

#40 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Haha okej, det är skönt att gå och lägga sig samma tid varje kväll :)

#41 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Ja, det är bara bra :D själv?

#42 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Hihi okej :D

#43 - - Sara:

Hej! Just nu har jag en tävling på bloggen du ABSOLUT inte vill missa!! Direktlänk:

http://ssarass.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-ett-iphone-skal.html#comment

PS: Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! Och ifall du inte vill vara med kommentera inte just det inlägg så skulle du vara snäll..<3

#44 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

sv: varsågod! :)

#45 - - sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!:

Nu är två vinnare av dagens blogg valda, gå in och kolla om du är en av dem och anmäl dig igen! :D

Ha en bra fredag annars kram!

#46 - - Anonym:

sv; bra :) görs?

#47 - - kaffehörnan:

Vad mumsigt med kaka

Har du besökt den sidan innan

Ha en grejt helg

#48 - - kaffehörnan:

Hoppas du tog after sun efter solen

Har en nice grej Mini lampa