tre hissningar ♥


Hiss nr 1:

Jag har sökt runt lite på youtube och sedan hittat en jätte fin romantisk
film jag är helt galen i! Jag lyssnar på deras låtar om och om igenoch
jag kollar trailer och allt. Jag verkligen vill se denna film ;) bör ni oxå!



hiss nr 2:


Titta vad jag fick av min bästaste bästavän ever i onsdags? :D är det
inte snällt? ;) fan jag använde bodylotion idag faktiskt men ansikts
masken har jag inte hunnit att använda än.. Får väll bli på söndag kanske
om jag har tid då ;) hihi tack älskling, älskar dig Lina Iaa Bergström ♥

Hiss nr 3:



Nepp det är ingen skola idag för mig då :D jag och mamma var på väg
till jobb/skola och sedan fick hon migrän att jag hängde med henne
hem igen :D fan vad najs, eller vad tycker ni? JAG ÄLSKAR DET! :D ♥
Och sedan älskar jag mammi ;) men aa nej nu ska jag fråga om hon vill
ut till affären med mig, see yaah guys later :* ♥

#1 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

hihi okej ;D

#2 - - saga:

Sv; Tack, okej :) planer för helgen?

#3 - - Anonym:

Hej, jag har en bloppis på min blogg. Jätte många olika kläder, kika gärna in! www.emmasbloppis.blogg.se

#4 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: bra hissar :D

#5 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Segt att han har utegångsförbud, men skönt att ni träffas ändå :D

#6 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: men verkligen :D

#7 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: ja, har inte testat tet ännu, men ska bli spännande att testa :D

#8 - - MADDISENJ:

sköna hissar :)

#9 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Kikar in och hoppas på att du får en bra start på helgen och en riktigt bra fredag! :)

#10 - - J:

sv:

nt mkt :)

allt bra?

#11 - - Maria - Min väg till fotograf:

Va gärna med i min awesoma tävling!

Riktigt bra pris! tycker jag då! men jag tror du gör det också!!

För du förlorar ju ingenting för att försöka. du kan bara vinna på det, eller hur? :D

Så checka in tävlingen vetja!



Vinn valfri vara under 150 på runns.se eller erikasgarderob.se:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-for-150-kr.html#comment



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer, men skulle betyda GULD om du va med! :D

#12 - - EMMAS!:

bra hissar hihi :D

sv: okej :)) jag fikar :D

#13 - - Tiffany:

Sv: lät kul! Inget speciellt tror jag.. Hur mår du? :)

#14 - - amanda:

Skulle du vilja ha FLERA BESÖKARE PÅ DIN BLOGG?



jag VET en lösning som har hjälpt mmig väldigt mycket !

Över flera hundra fler besökare på bara två dagar.



Det är bara att klicka på länken :



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Paam97



Och följ det som står där (inget pengar eller lurendräjeri)

Då är det bara att döda meej !



Pöss pöss :)



BTW, måste säga att du o din pojkvn ä riktigt söta :)

#15 - - Sannalitens.se:

Svar: Hehe okej :) Nu är det snart fredag och äntligen helg! Jag är så himla trött så det ska bli riktigt skönt med helg! Helst skulle jag vilja åka bort ett tag bara. Ska du resa något i sommar eller så? :) Kram!

#16 - - Cajsa:

göres?

#17 - - Lina:

Sv; hehe ^^

#18 - - Lina:

Sv; hehe jepp, hade 2 veckor praktik ^^

#19 - - Lina:

Sv; hehe :D

#20 - - josefine:

Allt bra idag ? :)

#21 - - Josse:

Svar: HIhi, jodå ! :)

#22 - - Kajsa:

hur gamml är du?

#23 - - MADDISENJ:

åh tack så mycket <3

#24 - - Nicole [ Foto & Vardag ]:

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder för att se hur våren börjar komma till mitt hemland Finland? Kommentera gärna vad du tycker om dem!



http://twinstars.blogg.se/2012/march/forest-2.html#comment

#25 - - Alexandra i friendship:

Sv: Tack så jätte mycket du! :)

#26 - - amanda:

sv: okej härligt :D

#27 - - Sara:

Tusen tack! :)

#28 - - Ahlam:

Hej sötis!

Du missar väl inte helgens blogg hos mig va:)

Det skulle vara roligare än nånsin om du var med :)

http://ahlamsworld.blogg.se/2012/march/bli-helgens-blogg.html#comment

#29 - - Bella Davis - MODELL BLOGG:

hej goding jag vill önska dig en trevlig Fredag! några planer för ikväll? kram

#30 - - - Swedish Source About Josh Hutcherson:

sv: japp :D

#31 - - Anonym:

Intresserad av att köpa nått?:) / www.emmasbloppis.blogg.se

#32 - - Anonym:

sv; aha!! :D

haft en bra dag då? :)

#33 - - Linda:

Hej! Fin blogg :)

Skulle va jätte kul om du kunde gå in på min blogg och slänga in en kommentar om vilken header du tycker jag borde ha ? Kraam <3

#34 - - chubby:

älskar goda bodylotions! :)