En kärlekshistoria♥

                             

                            

                                          Så jävla fin kärlek, eller vad tycker ni? ♥
#1 - - Sara:

Fint :)

#2 - - E M M E L L Y:

sv: Ja =)

#3 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: allt är bara bra med mig! själv? :)

#4 - - Josse:

Svar: Jodå, allt är bra! :)

#5 - - Sara:

Allt bra idag ? :)

#6 - - Cajsa:

god morgon snygging! :D

#7 - - J:

sv:

japp :)

görs?

#8 - - Anonym:

hej, vill du köpa kläder? sista chansen slänger allting ikväll www.emmasbloppis.blogg.se

#9 - - MADDISENJ:

riktigt fint!

#10 - - Emmy:

Fin blogg ^^

#11 - - Anonym:

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

#12 - - Josefine  :

Man ser inte kommentarerna !?

#13 - - - Swedish Source About Josh Hutcherson:

sv: aa nån tror jag :P

#14 - - SABINA MONTERO:

Sv: Allt är bra med mig :)

#15 - - FlizanLizan:

sv: lyssnar på musik och svarar på kommentarer sj? :)

#16 - - a:

sv: tack <3

#17 - - Anonym:

Ha en bra fortsättning!

#18 - - JOZ♡:

Tja! Kör en tävling för första gången på bloggen, vill du delta så klicka här http://bedeliciious.blogg.se/2012/march/tavling.html#

#19 - - Sofia - FOTO:

Sv: Okej :)

Vad har du gjort idag då?

#20 - - Bella Davis - MODELL BLOGG:

Låter kul, och skönt :)

Jag hade en toppen kväll väldigt lugn och skön :)

Hur är det med dig då? Kraam :)

#21 - - Lina:

Sv; hehe tack^^

Vad tycker du om headern då?=)

#22 - - josefine:

okej vad bra, Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

#23 - - Lina:

Sv; hehe okej ^^

Nej, jag gillar inte alls barn xD

#24 - - Anonym:

sv; hej!



Tyvärr har jag varit lite frånvarande i bloggen den senaste tiden. Har haft mycket att göra i livet utanför kan man säga. Hoppas inte du struntat helt i min blogg för det. Jag hoppas i alla fall att du vill fortsätta läsa nu när jag är tillbaka :)

#25 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: haha ska jag göra :D

#26 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: yes :)

#27 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Hur länge har han utegångsförbud då? :O

#28 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: Så lite så :D

#29 - - E M M E L L Y:

sv: allt är toppen idag! med dig själv? =)

#30 - - Magda:

hur mår du idag? :)

#31 - - Millah - mamma till Amilia ❤:

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

#32 - - Magda:

sv; så bra, med mig är det bra :)

#33 - - Magda:

sv; så bra, med mig är det bra :)

#34 - - Cajsa:

god kväll på dig med söt!:D