30 Mars ♥

Hejsan :) ♥

Idag har jag varit hemma hela dan med mammi. Härligt härligt ! ♥
Men aa, runt 14.50 drog jag mig hem till min kille och där har jag
tillbringat min dag. Det har varit trevligt, vi gjorde inget speciellt förutom
att vi snackade ganska mycket med hans familj och sedan mördade han
mig genom att sätta sig på mig och kittla ihjäl mig... xD det jobbigaste
är ju att han liksom tog mig hårt på axeln och istället för att skrika av
smärta, skrek jag av kittlighet. Men varför han gjorde det, har jag inte
en aning om? Kul kanske? Tur att jag inte fick ont i allfall fan :D
 aja! Men annars har det varit VAMPIRE DIARIES idag och
de var awesome :D alltid lika awesome ;) och sedan har min mommi
kommit hem till oss :D åker hem på måndag tror jag att hon skullle
åka hem ;) men asså jag åker ju ner till henne återigen på torsdagen
så aa xD hon blir ju fan aldrig av med mig.. Illa xD ♥
Men sedan har jag, Josefin och Marcus haft vääärsta flumm middagen xD
skrattade åt precis allt! Marcus hade fått hikka och ville bli av med det.
Vänder sig upp och ner och ska dricka. Jag och Josefin typ gallskrek av
skratt xD hade as roligt! Och så hände det andra grejer som var roliga!
Men min dag idag ;) så nu ska jag inte terra er. Hörs senare, antagligen!
Puss ♥