30 Juni- Lördag♥

Hejsan! :) ♥
 
Idag så har det varit väldigt trevligt! Mamma och pappa kom vid 12 tiden hem till Örebro och sen så kom
Anna och Janne vid typ halv ett eller lite över 12. Har ingen aning, men tror det var det. Och mamma blev
överlycklig utav presenterna jag gav henne :D jag gav henne en väska (leopard) som man kan vika in så
de inte alls blir så stor och vika ut så den blir stor. Något hon vill ha! Sen en svart och en blå t-shirt som
jag vet att mamma behöver! As nice ;) mormor fyller år imorn, I know, men ändå gav jag henne hennes
presenter jag skapat genom kontakter i Stockholm :D (alltså mamma och pappa!) och ehm det var en kniv
som är blååååååå :D självklart! Och den är as vass, fast den inte alls ser vass ut.. Knäppt men awesome!
Sen så fick hon som en blå väska hon kan stoppa i saker om hon ska ner till stranden eller när hon ska
ut på camping som hon snart ska ut igen med. Och kniven är till för det oxå typ. Men aa, typ det gav jag
henne. Och Richard, Mickaela och Sagah kom förbi över dan/kvällen och åkte hem nyss eller för 46 minuter
sen just i denna mening. Men aa, sen har vi ätit tårta m.m och ätit grillat kött :D gott! Och haha, sen så har
jag spelat bool som jag typ förlora stort på -.-' 10-3 till Elin :p fuck! Ehm, sen spelade jag vägg :D första
aktiviteten jag verkligen gjort idag. Det var soligt.. Phew... Haha x) nääe men mer sker väll inte ikväll förutom
data och teve och en massa annat. Och hm.. jag vet inte vad jag ska göra men hörs av imorn ! ;)
pussar ♥
 
Sådär var jag och Leisi när vi var mindre ;) pussar igen! ♥
#1 - - fotokoffe:

Men jösses vad gulligt!

#2 - - johanna:

söta! :D

#3 - - SANDRA DAGH:

Har precis kommit hem efter 1 vecka på Gotland.. Vad tycker du om sakerna jag köpte där? xoxo

#4 - - Fannie:

Trevligt! :D

#5 - - Anna:

Ja, det var superhäftigt:)

#6 - - Anonym:

http://bysaandra.webblogg.se/2012/june/bild-bomb-pa-buddhaaa.html#comment
veckans blogg, väljer 1 blogg, visas för 500+ läsare! :)

#7 - - FlizanLizan:

sv: härligt, jora de e sådär :P

#8 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Åååh, vad söt bild!

#9 - - Emmy:

Vilken uuurgullig bild ^^

#10 - - Andréa:

Sv: jaså :) Allt bra?

Åh gud vilken söt bild :D

#11 - - M*:

gud vad söt bild!

#12 - - johanna:

sv: så lite så! :)

#13 - - emma:

sv: allt bra? :)

#14 - - Anonym:

Hejhej, vill du vinna ett valfritt mobilskal till din mobil?! Isåfall in och checka bloggen! :D

Allt bra annars? :)

http://swaxu.bloggplatsen.se

#15 - - rebecca:

Haha åhhh vilka sötisar!! <3

#16 - - elle:

Åh nej vad söööt bild :D

#17 - - sandrafagerberg-:

gulligt :)
allt bra idag?