29 Juni- Fredag♥

Hejsan! :) ♥
 
Gör inte något speciellt just nu. Det har varit ganska varmt idag fast ändå har det inte varit någon sol.
Jag skulle gå ut för att prata lite ostört med Felicia idag, nej då regnade det :o så ehm.. haha, det har
varit vårat underbara fina väder. Kul! Nääe, men annars har jag, Elin och mormor åkt iväg till Marie
Berg för att shoppa inför kalaset för mormor och mamma imorn. Så aa, det blev min dag. Inget speciellt!
Funderar på att ta en kopp kaffe eller nånting nu snart ;) annars nada. Men aa idag fyller:
Mamsen 42 år :D grattis mamma! Älskar dig och hörs och ses imorn!
Sen så ska jag ha länkbyte med Jennifer här, som skriver om allt :)
Väldigt fint bloggnamn skulle jag kunna säga, lite udda och sådant jag gillar!
Läs hennes blogg ! :)
 
pussar ♥
#1 - - Jennifer:

Tack snälla du!:)

#2 - - Ida:

sv: aha aaa :) hoppas det blir en bra dag imorgon då :)

#3 - - Moa:

SV: hihi, oki! gratta henne från mig :DD

jag vet inte. ska aknske fara tbx till marknaden och köpa ett one direction linne ;)♥ annars om man kollar på kartan ska det regna resten av dagen.. :)

#4 - - Carolina:

nu är den avslutad tyvärr :)
kram

#5 - - Moa:

Sv: hahah :D Oki. vad ska du göra där då? ^^

#6 - - Fannie:

Jag kom nyss hem! själv? :)

#7 - - Anonym:

Sv; TAck sötnosen! ^^
Kramarrrr

#8 - - Anonym:

Tja, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 1300 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se

#9 - - rebecca:

Grattis till din mamma :)

#10 - - Anonym:

haha ;D

#11 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Grattis till henne!

#12 - - Anna:

Nu har jag lottat ut vinnarna i Veckans blogg!!
Gå in och kolla och se om just DU var en av dom:)

#13 - - ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲:

Vad ska du göra idag då? :)

#14 - - moa:

SV: haha :D ja.. typ köper saker?" :DD

#15 - - Annika:

Fin blogg :)

#16 - - Josefin Ärlevik:

Sv: det är bra! :) Planer inför helgen? ;)

#17 - - Moa:

SV: ahah :)
Tackar! allt bra idag?

#18 - - Anna:

Jo, hehe xD

#19 - - M*:

congrätz!

#20 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: :D

#21 - - sheil:

sv. ska snart in till malmö träffa några kompisar o förmodligen gå ner till en strandfest eller kör vi något eget där vi är :)
vad ska du hitta på ikväll? :)