31 Juli- Tisdag♥

Hejhej :)♥
 
Just nu sitter jag och pratar med Robin i telefon :) mysigt mysigt! Sitter vid mormors data ;)
Men annars idag har jag bara åkt hem till mormor och morfar i Örebro med mamma, pappa,
Marcus och Josefin och åt på donken m.m :D typ under bilresan hade jag kontakt med Robins
lillebror Rickard som skickat en massa bilder till mig m.m :D awesome! Men annars, jag har
inget att säga. Har säkert mer att säga imorn eller något ;) fast bilder kommer återigen upp när
jag kommer hem :) många pussar hej! ♥
 
 
#1 - - FANTASTISKA:

Vem är Robin? Din pojkvän? ;)

#2 - - Caroline ♥:

sv; så rätt ;)

#3 - - IIRMASSULJIC':

sv; ja det har jag gjort :)

#4 - - Anonym:

Ha en bra kväll!

#5 - - Michelle♥ - foto:

SV: tack! :D

#6 - - Saga:

Hej, kolla gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund! :D Tack i förhand! :D

#7 - - Saga:

Hej, kolla gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund! :D Tack i förhand! :D

#8 - - Hanna:

haha det är alltid lite läskigt när man gissar sig till någons favorit serie eller en av dom. det har hänt mig några gånger får lite rysningar haha :)
gud vilken härlig låt älskar den :)

#9 - - FlizanLizan:

sv: okej, jag gör inte så mkt :P

#10 - - Anonym:

sv; har du sett batman filmen btw? :O

#11 - - ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲:

Hur gammal är du? :)

#12 - - emma ♥:

sv: okej. jodå bra! :)

#13 - - Saga:

okej då ;)

#14 - - IIRMASSULJIC':

sv; jadå :)

#15 - - FANTASTISKA:

- Okej, kul! Hur länge har ni varit tillsammans? :)

#16 - - Caroline ♥:

sv; haha ja rätt så :D

#17 - - FlizanLizan:

sv: allt bra med dig? :D

#18 - - ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲:

Sv; Jaha! :) Jag är 13 :)

#19 - - Anonym:

vill du se filmen då ? :)

#20 - - ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲:

Sv; Jag är 99a ;)

#21 - - Lova:

Sv: Haha yes :) Vad händer ikväll då? :D

#22 - - Lova:

Sv: Haha yes ;) Vad händer ikväll då? :D

#23 - - Lova:

Sv: Mysigt! Jag ska på middag :/

#24 - - Lova:

Sv. Haha nee det är alltid så många små klängiga barn.. Dom skrämmer mig ;__;

#25 - - PING LOWHNGERN:

lång bil resa? :3

#26 - - Caroline ♥:

sv; haha ja :)

#27 - - ▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲:

Sv; Aa, precis :) haha

#28 - - anna:

härligt :D

jo min gårdag var jätte najs :)

#29 - - Molly:

sv; mysigt :D hoppas på sol nu i aug.
jag blir också hemma. och en vecka på vässarö :)

#30 - - anna:

ja vekrligen :)

göru`?

#31 - - Michelle♥ - foto:

SV: Vad har du gjort idag då? :)

#32 - - PING LOWHNGERN:

aw jobbit :c

#33 - - Michelle♥ - foto:

SV: Åh vad kul!
jag har bara varit hemma och tagit de lugnt :)

#34 - - emma:

sv: skulle man väl kunna säga:(

#35 - - PING LOWHNGERN:

hahah vare inte jobbigt att bilresan var lite lång? xD ^^

#36 - - anna:

najs vad spelar du :)?

ne ja gör inte så mycket :)

#37 - - It's just moi!:

:)

#38 - - It's just moi!:

:)

#39 - - PING LOWHNGERN:

hahha ne iförsej ;) men ibland göre ont i rumpan o sitta görlänge :c xD

#40 - - PING LOWHNGERN:

oh hihi skönt ;) , joo fast jag brukar oftast somna i bilen förutom när det är natt att åka bil på kvällen & lyssna på musik e bäst 8D