30 Juli- Måndag♥

Hejsan ! ;) ♥
 
Idag har jag och Amanda tagit oss en tur bort mot Dalarö för att kunna träffa min kille och hans bror. Jag
har aldrig träffat hans bror förut, så det var något nytt. Trevligt oxå! :) han var jätte trevlig! Men aa, jag fick
vakna klockan 7.00 idag för att vara på den säkra sidan att jag inte missar någon buss. Och sedan så
när jag och Amanda skulle ta bussen till Dalarö så åkte vår buss innan förbi jävla bussstationen så vi missa
precis bussen! Så vi fick vänta i en timme på bussen! Usch.. Men vi hade kul. Jag fick Amanda att typ
skratta hela timmen genom att försöka få bilar att stanna med flörtnings ord och försöka ge dem köttbullar
jag tog med mig som snacks ^^ haha. Men annars så träffade jag och Amanda Rickard och Robin i Dalarö.
Mysigt, första gången jag var där och vi var nere vid hamnen och mös och åt på en resturang aktig grej
där jag åt pankakor :D mums! Och sen så aa, det fanns lite spända timer men annars vare helt okej. Jag
och Rickard körde gula saker på varandra xD snacka om att han slog och slog och jag låtsades ge upp tills
han gav upp och jag vann! :D awesome! Och sen så har jag och Robin legat/suttit längst bort på en brygga
och myst och pratat om saker och ting. Lyckad dag :) för idag har vi varit tillsammans i 2 veckor och inte
träffats på 2 veckor.. Aa, lyckad dag. Får träffa han igen om typ en vecka och några dagar. Pussar :) ♥
 
Familjen betyder allt ♥
Haha, jag och Robin myser och Amanda och Rickard tar bilder ^^♥
♥ kyss bilder kommer annan dag ^^ ♥
 
Pussar ♥
#1 - - Hanna:

Hej! skulle du vilja shippa mig med någon det är när man parar ihop någon med en kändis skulle vara super gulligt om du ville det du kommenterar bara i inlägge tvem du tycker jag passar med tack så mycket! :)

#2 - - Molly:

sv, ah :) planer idag?

#3 - - Caroline ♥:

sv: haha ja :)

#4 - - IIRMASSULJIC':

sv; jadå :)

#5 - - Josse:

verkar som om du har haft en bra dag!

#6 - - FANTASTISKA:

Så gulliga släktingar du har! :)

#7 - - Anonym:

sv; trodde du sa vädret var dåligt här om dagen? :P

jaja, görs?

#8 - - Molly:

sv; okej mys :) är med en kompis å tar de lugnt bara :D

#9 - - FlizanLizan:

sv: vad görs? :D

#10 - - Anonym:

sv; aha okej :D precis bokat biobiljetter!!

ska du göra idag?

#11 - - IIRMASSULJIC':

sv; Tusen tack :D

#12 - - Iaa:

Nej de handlar inte om dig sötnos, om älskling handlar de om :)<333333333333333333333333
Jaha och jag vakna typ nyss eller ja när jag gjorde inlägget och ah mina mess verkar inte komma fram till dig :(
Tackar :* Haha puss på rumpan :* :D <3333333333333333333333333

#13 - - Andrea :

Jag är alltid på dalarö på sommrarna, min mamma har sommarstuga där. Vilket sammanträffande! :D

#14 - - kaffehörnan:

Fina sommarbilder