#1 - - B E X O L L I L A.:

Förlåt för mitt dryga bloggande idag men jag har vart upptagen hehe!

#2 - - Louise:

jadå :)

#3 - - MOAA:

SV: Haha nej det är inte ett varmt land, detvar bara ungefär 10 + grader där !:D sovgott

#4 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: pluggade SO, sjuukt tråkigt :P hahaa

#6 - - Maria en av norrlands bloggar:

allt bra med dej ?

#7 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Dududuu, vill du hjälpa mig att pusha mig själv i rätt riktning? Nu jävlar ska jag tänka framåt och må bättre!!!



Kram :)

#8 - - Mina awesome foton ♥:

svar: haha x)

#9 - - - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet:

Glöm inte tävlingen på bloggisen! :D



http://awagardi.blogg.se/category/tavlingar.html

(jag har en ny tävling hela tiden, samma dag som en avslutas startas en annan) Följ mig gärna på bloglovin så du inte missar något heller! :)

#10 - - elsa♥:

jadå sjdå?:D

#11 - - Anonym:

jarå de har jag haft :)

#12 - - johanna:

hej, nu har jag lottat ut vilka 5 som ska få gästblogga på min blogg. Kolla om det blev du!

direktlänk: http://johannalives.blogg.se/2012/january/vinnarna.html

#13 - - Anonym:

sv; haha ja jo yeah yes! kollar man på klockan är det kanske dags att agera struts och stoppa huvudet i sanden.. iförsig då kan inte gubbjäveln sniffa mig i örat.. hm.. vem ska man prioritera är frågan.. john blund eller djuret! ^^

#14 - - Kalle Hedin:

sv; Heheh så bra då ;) Nja med mig är det inte så jätte bra, sjuk :( haft en bra måndag? :D

#15 - - Felicia Aulén ♥:

sv; svarar på allt från frågestunden imorgon, jag lovar! skulle blitt av idag.. men john blund kom över på besök.. inte riktigt vad jag väntat med! men men, måste släppa in oväntat besök också. GODNATT :D

#16 - - - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet:

Shena! :)



Ska vi följa varandra via bloglovin? Gilla min här på länken under, så slänger du in en kommentar på min blogg vilket nr du blev så gör jag detsamma! Ha det fint :)



Direkt länk till min bloglovin: http://www.bloglovin.com/sv/blog/3072239/awa-gardi-smakprov-pa-det-goda-livet/follow

#17 - - hanna ♡:

hihi, ja :) planer för dagen idag då? :)

#18 - - hanna ♡:

bara chill, plugga å så :)

#19 - - Kalle Hedin:

sv; jadå det bara bra ;)

#20 - - Hanna:

Hahah, bra text!

#21 - - Felicia Aulén ♥:

sv; eftersom du ställde minst en fråga i min frågestund så ville jag bara viska i min fågels vägnar att den nu har blivit besvarad! alla svaren finns nu!