Grattis 10 åringen ♥



Grattis min lilla kusin som idag blir stor! :) 10 år är inte illa,
dels fyller du jämt ;) det är najs ! :D minns när du var mindre
hur vi jämt lekte i ditt rum som du snart kommer mista pga
flytten. Det finns både nackdelar och fördelar med det :D
Fördelar:
Du får eget rum ♥
Du får  större utrymme att leka på ♥
Du får en baksida :D ♥
Nära mig ;) ♥
Nackdelar:
Du kanske aldrig kommer komma tillbaka till lägenheten :/

Puss Cassandra Sjögren! :) önskar dig en riktigt fin födelsedag
och så syns vi efter våra skolor på kvällen! ;) puss puss puss♥

#1 - - Sara:

Grattis!! :)



Sv men om du ser dom smaka! Sjukt goda ;)

#2 - - Sara:

Sv :)

Allt bra annars? :)

#3 - - elsa♥:

jaaa;)

#4 - - Felicia Aulén ♥:

sv; fast nu är det morgon, och nya tag som gäller!

#5 - - Felicia Aulén ♥:

sv; fast nu är det morgon, och nya tag som gäller!

#6 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: På söndag åtta månader! :)

#7 - - LINDAVIOLA!:

sv; Jag vaknade så :S

#8 - - Mina awesome foton ♥:

svar: samhäll första året och sen samhäll/ekonomi andra/tredje året :)

#9 - - Anonym:

sv: haft en bra dag hitentills? :)

#10 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

SVAR: Jaja, men jag skickar samma kommentar till alla som lämnar en kommentar i mina tävlingsinlägg som inte handlar om tävlingen!

#11 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

SVAR: Men absolut :D

#12 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

SVAR: Hihi vad bra :D

#13 - - JOZ♡:

sv: Tack så jätte mycket :) Blir jätte glad av att få så fin feedback! Hoppas du vill komma tillbaka fler gånger :D Kram

#14 - - LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterande bloggar:

Grattis till henne!

#15 - - B E X O L L I L A.:

Förlåt för att jag uppdaterar & svarar dåligt på kommentarer men har mycket & göra just nu!

Ska bättra mig jag lovar hihi, allt bra annars ?

#16 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: grekland, antiken o sånt :P hehe sj?

#17 - - Sara - IMSOOUTRAGEOUS:

sv jodå det är helt okej :Dgörs?

#18 - - Mina awesome foton ♥:

svar: ja :D

#19 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

Grattis till din kusin :)

#20 - - Sara - IMSOOUTRAGEOUS:

sv väntar tills mamma ska kma hem så jag kan börja laga mat med henne :D sen ska jag på teater!

#21 - - Mina awesome foton ♥:

svar: tack :/ tjöt på vägen tillbaka till trafikskolan :(

#22 - - Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

sv; gör så :)

#23 - - Elsa:

sv; Jaha, skönt :)

Ska strax plugga.. :/

#24 - - Wilma:

Din blogg är verkligen superfin! är allt bra?

#25 - - B E X O L L I L A.:

ja de e bra här med !

#26 - - LINDAVIOLA!:

sv; JA :(

#27 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: aha, okej :P

allt bra?

#28 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Hoppas du får en bra kväll :)

#29 - - Linnea Montazami Nordqvist ♥:

Grattis :D hihi!



allt bra idag ? :D kram

#30 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv: okej :D

#31 - - - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet:

Tjeningen snygging!

Du har väl inte glömt att anmäla dig till dagens blogg på min blogg? Vinnaren länkas i ett inlägg bland mina 1000+ läsare varje dag! Med valfri bild på dig själv.

#32 - - Anonym:

sv: absolut, har precis övat! ;)

#33 - - elsa♥:

inget typ sjdå söötnos!!

grattis till henne!:D

#34 - - LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterande bloggar:

sv: :)

#35 - - Tilda:

sv;jag gör inget speciellt mer än att gossa i sängen och sitter och kollar runt på sidor,tack för komplimangen om outfiten :)vad händer imorgon?

#36 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

SVAR: :)

#37 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

SVAR: Haha!

#38 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥ - VINN EN HEMLIG GOODIEBAG FRÅN E.L.F!:

SVAR: yey!

#39 - - Louise:

tar det lugnt bara sjdå? :)

#40 - - Kalle Hedin:

Sv; yes!

#41 - - Amanda [photo]:

sv: tack :D

#42 - - Sofia - FotoBlogg:

Sv: Okeej! Jasså har du :o

Vad har du gjort i dag då? :)

#43 - - Nathalie:

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon då?

kram

#44 - - JULIAOFSWEDEN ♥:

-jag gör inte så mycket:)

hur mår du idag då? kramis.

#45 - - Viktor:

Sv: Hej jo det är bra med mig. Hur e det själv? Kram

#46 - - ebba<33:

allt bra? grattis till din kusin! :)

#47 - - feliciaa:

sv; vet inte riktigt , tänkte att eftersom mina kusiner bor i tyresö ;)



är den bra ? jag går på prolympia :)

#48 - - HANNA:

sv: okej! :) hoppas du haft en bra dag?

#49 - - ping lowhngren:

sv- hihi ^^ <3, ooo grattis till henne!^^

#50 - - Gotlänning:

borrat verkar läskigare ;D

#51 - - SARA- IMSOOUTRAGEOUS:

sv, spela :) blev just antagen till 2 stora pjäser, eller en är lite så där halvt men den andra är säker :D

#52 - - johanna:

sv: ja! jag tror jag ska göra en sån igen. varje vecka vinner kanske 1-3 stycken och dom får gästblogga. tycker du det verkar kul? :)

#53 - - Felicia Aulén ♥:

sv; ja jo javisst jomen yeah yes! nu ska jag dock hamna i ryggläge och somna lite!

#54 - - hanna ♡:

hoppas att du får en fin dag idag :)

#55 - - Gotlänning:

minns inte vad jag skrev :(