Marieberg shopping♥



Hejsan :) idag har jag och mormor varit i Marieberg! Mysigt !
Bara hon och jag. Axel, Theodor, Elin och Mats stack iväg för
att bowla. Och jag hade bestämt mig redan innan att jag behövde
åka till Marieberg. Så när vi (jag och mormor) var påklädda så
skulle de bowla -.-' suck säger jag! Så aa, jag och mormor fick ha
en mys dag till tillsammans! Och jag köpte till Jenny lite kläder ! :)
Ett par helt underbart snygga jeans och strumpor. Visade för morfar
och haha han vart såå GLAD! Han verkligen älskade kläderna och Jenny.
Men här ska ni få se resultatet! ;)



Sött/fint? ♥

Puss ♥

#1 - - Carolina - Beridare på stall Assla:

Lust att vara med i veckans blogg? Anmäl dig här isåfall: http://asslatjejerna.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

#2 - - Emilia:

Hoppas du har haft en bra dag :)

#3 - - FlizanLizan:

sv: vad görs? :D

#4 - - Nathalie Nyrén:

haha ja det har du rätt i :D

#5 - - Anonym:

yes :)

#6 - - Anonym:

Sv: Okej :)

#7 - - ebba- en blogg om allt!:

sv; japp! ;) har du sportlov? följa via blogglovin? :)

#8 - - Misse:

Tack :)

#9 - - Nathalie Nyrén:

Hur vet du att jag bor i Älta? :o



Haha men ja det är lite snö kvar, inte jätte mycket men lite :) Vart bor du och är det snö där? ^^

#10 - - Erika:

sv: japp :D

#11 - - Anonym:

ja jag känner folk där :)

#12 - - Josse:

Svar: Javisst, har du sportlov nu ? :)

#13 - - ebba- en blogg om allt!:

sv; okeeeeej fetttnajjjjs! nääe hade för två veckor sen! ;) okkeee :/

#14 - - Nathalie Nyrén:

Hehe aha, förlåt.. Jag är lite glömst ^^

#15 - - Anonym:

jadå :)

#16 - - Paulina:

sv: kul ju!

Jag har inte gjort någonting idag.. bara degat framför tv'n med min kille :)

#17 - - felicia - fotokobran:

sv; haha, okej! ;D

bilder i varje inlägg! :)

allt bra? :)

#18 - - Hanna Håkansson [ Foto ]:

hihi okej :D

#19 - - Erika:

sv: haha vad kul :)

jag ska tatuera mig så fort jag fyller 18.

#20 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej

Hoppas du fått en toppen tisdag! :)

#21 - - ♫♪ Sandra T:

söta sockar!

#22 - - vilma:

aa förstår det! fina saker! :)

#23 - - ping lowhngren:

aw nej va söta! de gulligast med att handla mini skor ju! :DD<33 så små o söta!^^

#24 - - feliciaa:

sv; nejnej twilight är bäst ;D



tack så mycket :D <3

#25 - - Snyggaste Bloggaren Någonsin!:

Svar: :)

#26 - - LINDAVIOLA!:

sv; Vad tråkigt :/

#27 - - Hannabel:

HAR STARTAT VECKANS BLOGG.ANMÄL DIG NU OCH SE VAD VINNAREN FÅR! SKRIV DITT SVAR PÅ INLÄGGET DET PÅGÅR ;) <3



PUSS OCH KRAM! :*

#28 - - Misse:

Kram!

#29 - - Hannah:

Fin blogg :) Allt bra med dig?

#30 - - Josse:

Svar: Okej, skönt! Har också sportlov! :)

#31 - - Misse:

Vaknade precis, sitter och bestämmer vad jag ska göra. Själv?

#32 - - EMMAS!- alltid tävlingar:

kul att shoppa :D

#33 - - ida:

ååå jag älskar bebiskläder. så små och söta! har du småsyskon??