Gott nytt år! ♥

Slutet på 2012 idag då. Imorn blir ett nytt år. Nämligen:
Nice va? Någon som har några nyårs löften än som ni har bestämt? Jag tror jag har bestämt! :)
 
* Träna mycket mera.
* Bli mindre med sockerberoende. Eller snarare bli AV med sockerberoendet.
* Läsa mer engelska böcker.
* Ha mer städat i mitt rum och runt omkring mig.
* Mitt mål är att bli till 2014 längre, ca 155 cm minst!
* Bli bättre på att skriva böcker, eller snarare skriva KLART mina böcker jag på börjat.
* Börja använda kiol/kjol!
* Bli mer sparsam med pengarna.
* Börja övningsköra i min nya bil Toyota Corolla!
* Ta Jenny mer än en gång i veckan!
 
Nyårslöften med älsklingen:

* Bli mycket snällare med min kille (som om jag inte är det ^^)
* Fira ett års dag med älsklingen 13 Augusti 2013!
* Träffa mer min kille än vad jag gjort 2012!
* Sjunga en riktig låt för min underbaraste kille, jag skrivit till han!♥
* Bli bättre på att kittla och brotta ner han, så han ligger i underläge istället!
 
 
 
 
 
#1 - - FlizanLizan:

sv: vad görs? :D

#2 - - Moa:

hej söt blogg kolla gärna min och släng in en kommentar av vad du tycker! :D <3 kram och gott nytt år!

#3 - - Rhoda Rodis'-Livet som superwoman!:

Gott nytt år ! :D

#4 - - Cajsa:

hehehe jo typ samma...xD

#5 - - KassandraPalma:

Taack, desamma!
Hoppas du håller dina nyårslöften, låter riktigt bra :D

#6 - - Wilma & Sandra:

sv: Jaaaa! :D

#7 - - Izabelle:

Sv: Hiih tack :)

#8 - - sussi:

God fortsättning... =)

#9 - - Mia:

Hoppas du hade en bra nyår!

#10 - - emma ~ sjufoto! ★:

Hade du en bra start på 2013? :D

#11 - - Cajsa:

allt bra med dig idag så här första dagen på året? :)

#12 - - Cajsa:

bara bra med mig. lite trött och nyvaken dock.. ^^ hehehe

#13 - - Vendela:

Var gärna med i dagens blogg! Direktlänk, http://vendelalinnea.webblogg.se/2013/january/blog-of-the-day.html#comment
Kram

#14 - - Jenny:

Roligt att se vad andra har för nyårslöften :) !