29 December- Lördag♥

Hejsan :) ♥ Just nu har jag faktiskt inte orkat göra ändringen som en jag känner hjälpte mig med, sa hur jag skulle göra :) tänkte att min underbara kille kunde få göra det åt mig! ;) menmen, nyss kollade vi på en jätte bra film! Den hette typ ''50 first dates'' handlar om en tjej som var med om en bilolycka och har inte korttidsminne bara långtidsminne. Så hon kommer inte ihåg vad hon gjorde dagen innan, så hon tror att varje dag hon vaknar är det 13 Oktober :/ Så en kille kämpar för deras förhållande. Jätte fin film! Jag och älsklingen låg och skrattade som fan åt filmen :D menmen, annars idag har vi hämtat bebben min. Sen har vi haft Jenny hos oss, eller snarare HAR henne hos oss nu. Jag vet inte, men jag har inte fotat någonting sen bålsta :o knäppt, huh? Jag har inte fotat mig eller Oskar, eller Jenny eller mig själv! Knäppt.. Men bilder på Jenny är ju bara ett MÅSTE! Jaja, vi har haft det mysigt idag. Jenny gav mig stoor puss när vi kom hem :D annars har hon sovit hela vägen och ja, medans jag och Oskar ramlade runt! Hade as kul, jag har ju mina vinterklackar och det är as halt ute. Glashalt! Så jag halkade runt lite grannare xD Oskar gjorde nog det roligaste! Han halkade typ 5 gånger, men inte ramlade omkull, sen tittade han in i mina ögon och ba: ''jag sa ju, stabil! Jag kan inte ramla!'' Hahaha xD jag dog.... ! ^^ :* (random bild bara.. ) ♥
#1 - - danten89:

Film, själv?=)

#2 - - AmandaB:

SV; haha ynka 147, dd? ;)

MVH AmandaB

#3 - - Anonym:

sv: museum och laserdome :p själv? <3

#4 - - Linnea:

sv: Jajamen!
Hoppas du haft en riktigt bra lördag :)

#5 - - Tove :) :

Del 2 utav Winter Diva's Photoshoot där jag står modell! Kika gärna :D

#6 - - Anonym:

SVAR: jadå :)

#7 - - AmandaB:

SV; jag är 13 :) hur gammal är du?

MVH AmandaB

#8 - - Wilma & Sandra:

sv: japp! :D

#9 - - danten89:

sagan om ringen, dudå??=)

#10 - - Anonym:

sv: det på slottet :P <3

#11 - - ida':

fin blogg :)
söt header du har!

#12 - - Mia:

hihi okej :) Jag har inga planer alls för de här dagarna, får se vad som händer :)

#13 - - Cajsa:

händer idag sötnos?

#14 - - Michelle - foto:

SV: Tack så mycket! :)

Behöver bloggtips, vad jag ska skriva för inlägg osv, vad tycker du är roligt att läsa om? :)

#15 - - Mia:

hehe nej precis, man behöver ju inte planera allt :D

#16 - - Sophie "autophoto":

Ja hon va inte jätte billig men :)

#17 - - Anonym:

söt bild :D <3

#18 - - danten89:

Nice =)
Hur spenderas årets näst sista dag? =)

#19 - - Tyra:

Söt unge! <3

#20 - - FlizanLizan:

sv: tack det ska jag :)

#21 - - Cajsa:

jag kollar på tv med pappa och redigerar bilder på min moster. ;-)

#22 - - emma ~ sjufoto! ★:

naw vad söt! Allt bra idag? c: kram

#23 - - ebba:

just nu har jag nyårsaftons blogg på bloggen ,va gärna med i den och ha chansen att bli nyårsaftons blogg :)

#24 - - Cajsa:

kul att vara med Jenny lite. :)

#25 - - A M A N D A - The L.A dream!:

SVAR: ska alldeles strax hoppa in i duschen, dusj? :)

#26 - - danten89:

Morfar är här och vi ska fika gott och så =D

#27 - - PING LOWHNGERN:

OH DEN FILMEN DEN E SJUKT BRA!^^

#28 - - danten89:

:)))

#29 - - Anonym:

sv: så lite så <3

#30 - - Jennifer :

Är de ditt barn? :) (Ta inte illa upp, bara en fråga, lite nyfiken bara)

SV: tack så mycket :)

#31 - - Cajsa:

haha det var det den inte var...xD

#32 - - sussi:

sv: för ja behövde nog lite lugn å ro å vila =)

skitbra film ju såg den för inte allt för länge sen =)

#33 - - CaiCais ~:

Hej! Skulle vara superkul om just DU skulle kunna rösta/kommentera ifall jag ska lägga upp 2 eller 1 video.
Det blir isåfall "Månadens Utmaning" & "Nyårslöften 2013" :) tack i förhand! ♥

#34 - - Michelle - foto:

SV: Okej :D tack för din åsikt!

#35 - - Hanna:

Söt bebis! :D
Var gärna med och tävla om 2 länkningar i våran blogg, kramis!
http://homs.blogg.se/2012/december/vinn-2-lankningar.html#post-comments

#36 - - Mia:

50 first dates är jättebra :)

#37 - - - Caroline:

sv; Så lite så! :D

#38 - - syns du inte så finns du inte!:

gott nytt år :)

#39 - - PING LOWHNGERN:

najs! :D & tack så mycket :DD

#40 - - Peppbloggen:

Hejhopp fina du! Vad har du för dig? :D

Hoppas att du har haft en jättebra och mysig helg!

#41 - - Wilma & Sandra:

sv: ingenting speciellt, sjd? :)

#42 - - Alma♡:

svar: Jaa, den var jättebra! :) Vissa scener var onödigt långa, menmen :)
Gud, helt random fråga, hur gammal är du?

#43 - - emma ~ sjufoto! ★:

sv: jo det är bara bra med mig! c: Kika gärna in och lämna en kommentar om vad du tycker om min nya design, kram

#44 - - ebba :

vinnaren utav nyårsaftons blogg finns nu uppe på bloggen , kika in och kolla om det var du som vann :)

#45 - - Anonym:

Hejj!
Allt bra med dig?;)
Hoppas du får en super bra nyår med dina nära och kära;)
Gott nytt år!
Kram

#46 - - Jennifer :

sv: Jahaa! urgulligt ju! :)

gott nytt år!

#47 - - - behuy - :

GOTT NYTT ÅR :)

#48 - - Wilma & Sandra:

sv: Okej, vad kul ;)

#49 - - hilda fromm:

Nu har du chansen att vinna ett tecknat porträtt, av antingen dig, en vän eller kanske motsvarande!
Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR6 här:http://johannaj.se/2012/december/finalister-fototavling.html#comment
Senan länkar du bara en kommentar här och säger att du är med: http://hildafromm.blogg.se/2012/december/vinn-ett-tecknat-portratt.html

Kram och gott nytt år! :)

#50 - - sussi:

gott nytt år =)

#51 - - ellinor:

Hej hade varit snällt om du hade kunnat gå in på min blogg och skriva vad du får i månads/veckopeng. Hjälp mig att få månadspeng genom det! tack i förhand! :)