28 December- Fredag♥

Hejsan :) ♥ Asså.. Min blogg.se har fuckat upp sig nu igen.. Det finns ju saker man kan välja på. Om man vill ha fet stil eller ifall man vill ha.. Ja, lägga in youtube klipp. Men noope! Varje dag jag kommmit hem och ska blogga på datan, är allting borta.. Knäppt! Menmen, fortsätter från schemat då! Idag åkte jag, min kille och mamma och pappa till farsta för att shoppa. Jag shoppade 2 par jeans (mörkblåa och röda) och leggings jeans på ginatricot. Mysigt! Sen så har vi inte shoppat mer typ haha, men pappa klippte sig, vi gick runt och kollade på jacka till mamma och var inne på clas ohlsson och köpte typ en värmare till renoveringen vi håller på att göra i vårat klädrum här på övervåningen. Hoppas det blir klart till nyår. Liksom, kul med att alla gäster (hur många vi än får) springer runt i vår fina renovering ^^ eller Jenny.. Haha vilken tur att hon inte får krypa runt själv på övervåningen! Men aa, sen har vi köpt eller gjort en sådant bankomatkort till mig.. Tyväärr! Menmen, nu har han kommit från duschen och nu ska vi kolla på ''Sarahs key'' nice :D pussar♥ Btw, vi har lagat chilikorncarne tillsammans :D och igår vid typ 23.00 gick vi upp och gjorde kladdkaka med grädde! Suuuuper gott! Nu blev jag sugen.. Ska gå och ta. Bakad med kärlek som faan! Pussar :) ♥
#1 - - AmandaB:

Allt bra idag? :D

/AmandaB

#2 - - Alma♡:

svar: Haha, najs! Ha det så mysigt :)<3

#3 - - - Caroline:

sv; Oj det var en bit :o

#4 - - Mia:

Mysigt att ha pojkvännen hos sig :)

#5 - - Linn - foto och vardag:

sv; Min jul var också himla bra! :D

KRAM! :)

#6 - - Linnea:

sv: Precis :) Allt är bra med dig annars? :)

#7 - - Wilma & Sandra:

sv: Vad bra då! :D vad har du gjort? :)
Bara bra :)

#8 - - Rhoda Rodis'-Livet som superwoman!:

Jättesöt bild, allt bra? :D

#9 - - Anonym:

söt <3

#10 - - AmandaB:

SV; det är toppen med mig :D gjort idag?

MVH Amanda

#11 - - danten89:

23.

#12 - - Rhoda Rodis':

allt bra?

#13 - - Rhoda Rodis':

sv; vsg, de bara bra :)

#14 - - Anonym:

sv: varsågod <3

#15 - - Alma♡:

sar: Varsegoe :)<3

#16 - - Michelle - foto:

SV: Tack ;D

#17 - - - Caroline:

den där redigeraren, för att få tillbaka den klicka på "ändra redigare" och den finns över "publicera" knappen där man skriver inläggen ;)

sv; Hihi å vad kul att det håller :D

#18 - - Linnea:

sv: Vad skönt att höra.
Det är bra med mig också :)

#19 - - emma foto&tatuering:

fin blogg

#20 - - AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH Amanda

#21 - - Mia:

hihi ja förstår det :D

#22 - - Cajsa:

den har både varit bra och dålig....det tycks inte ha funnits något mellanting denna vecka..

#23 - - Alma♡:

svar: Aw, ska kolla på Hobbit med min kompis :) Själv då?

#24 - - Alma♡:

svar: Yep, lovar. Kommer säkert upp något i bloggen också :3

#25 - - danten89:

Hur är det idag?=)

#26 - - Cajsa:

jag överlever...det vet ju du om någon. ;-)
göres sötnos?

#27 - - Sophie "autophoto":

Norpan heter hon och är 4 rasig Chihuahua, Papillon, nakenhund och King charles :P

#28 - - Cajsa:

kollar på Glee... :P

#29 - - Cajsa:

funderar på om jag skulle skutta in i duschen, har inget att göra i alla fall.. :P

#30 - - danten89:

Helt okey med mig, görs?=)

#31 - - Wilma & Sandra:

sv: Okej, vad kul! :)
Varit med några kompisar :)

#32 - - Cajsa:

nää jag orkar fan inte att göra något! :/

#33 - - Jennifer:

Ha en bra dag! :)

#34 - - Cajsa:

nej ingen idé...alla planer jag hade idag är inställda i alla fall..

#35 - - - Caroline:

sv, Så lite så :D

#36 - - Matilda:

Allt bra idag?

#37 - - danten89:

Grymt, ska strax äta =)

#38 - - Alma♡:

svar: <3

#39 - - A M A N D A - The L.A dream!:

allt bra? :)

#40 - - Mia:

Hur länge blir din kille hos dig? :)

#41 - - FlizanLizan:

sv: nja e sjuk sj? :P

#42 - - danten89:

Fläskkarré med ben i ugn. Pommes, sallad och Bearneasiesås.
Ni då?

#43 - - matilda:

svar: gött, det är super bra med mig!

#44 - - danten89:

=D

#45 - - A - :

SVAR: härligt det. Jo, det är bra här bortsätt från att jag är smått förskyld :)

#46 - - Mia:

hihi okej, skoj! :) Ska ni göra något speciellt under tiden han är hos dig?

#47 - - sussi:

jobbigt när bloggen strular..

#48 - - Michelle - foto:

SV: Jaa ! jag med.. :/

#49 - - - Caroline:

sv; Tack så mycket :D

#50 - - Cajsa:

skulle fota med min moster men det blev dåligt väder och jag skulle träffa en gamal lärare till mig men hon avbokade.

#51 - - AmandaB:

SV; haha det har jag också XD hahaha coolt ;)

MVH AmandaB

#52 - - Sara:

Allt bra?