28 Augusti- Tisdag♥

Hejsan :) ♥
 
Idag har jag varit barnvakt åt Jenny :) mysigt mysigt! Slutade historian 20 minuter tidigare :D härligt!
Men jag dog iallafall x) men sen så mötte jag upp Jenny och tog henne till mina kompisar och så var
vi där typ.. Jag vet inte. Typ tre timmar eller något. Det har varit mysigt faktiskt. Det var någon jävla
snubbe (typ full eller något) som pratar med duvorna xD jag och Amanda bara typ
höll på att garva ihjäl oss xD vafan. 
Asså ja.. Haha xD och Amanda fick inte ''dra'' i sin hund xD men hon drog ju fan inte?! Och aa, nääe
han var väldigt sjuk. Men det var mysigt, fick hjälp på bussen med vagnen (för Jenny hade
somnat i min famn) så aa i en station fick jag sällskap :D sen typ var jag hemma i typ nästan en timme
knappt det, tills jag skulle iväg och lämna Jenny till hennes mormor. Men hann klart med engelska läxan
iallafall :D stolt! Men aa, nääe. Det har typ varit min dag idag :) härligt härligt! Nu är jag så trött så jag
inte vet vart jag ska ta vägen xD så ni får se några bilder från dagen, sen ska jag gå och sova ;) pussar!♥
 

Haha, :D gulligt ♥

Nyvaken och glad älskling :D ♥
Hon var alldeles tokig i Emil ;D haha ♥
Trött cheeey ♥
 
Pussar ♥
#1 - - Anonym:

sv; Varsågod :))

#2 - - ★ Ida:

Sv: jodå det är bra! själv då? :)

#3 - - LINN:

så söt :D

#4 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej, jadå :)
Ha en bra onsdag! :D
Kram

#5 - - emma:

sv: allt bra idag då?:)

#6 - - sofie :

sv: okej :); skola sen plugga körkorts tori :)

haft en bra onsdagsmorgon?

#7 - - Anonym:

Vilken sötnos!!!

#8 - - LINN:

hihi ja :D

ha en bra dag nu! ;)

#9 - - Evelina :

Nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus! Kika gärna in :)
Kramar

#10 - - FlizanLizan:

sv: okej, jora de e najs :D

#11 - - Anonym:

Massor med kläder och smycken till billigt pris!!
ÄR DU SNABB PÅ ATT BESTÄLLA? NU KOMMER DET FINNAS EN ÖVERRASKNING MED I VARJE PAKET, JUST NU FINNS DET 6 ÖVERRASKNINGAR KVAR!

http://bloppisnyttochgammalt.blogg.se/

#12 - - Angelina:

sv: jaa eller hur? :)

#13 - - ida|foto:

tack så himla mycket :)

#14 - - sofie :

sv: jag va också riktigt trött imorse :)

haft en bra dag?

#15 - - Linnea Andersson:

- åh vad söt!!

#16 - - elin:

Hej! Spana gärna in min nyöppnade blogg om mitt liv som tonåring i stockholm, pluggar till stylist och ett av mina intressen är fotografering!
Kram!

#17 - - ♫♪ sandra T:

så söt!

#18 - - Angelina:

sv: jaa :)

#19 - - Anonym:

hej är allt bra:)?

#20 - - Linnea Andersson:

- jaa hihi :D

jaa verkligen! :)

#21 - - anna:

haha härligt :D

ne ja jobbade på dagiset :D fick stanna kvar lite extra men ja de är ju inte fel :)

#22 - - ★ Ida:

Sv: jaha okej, hoppas de blir bättre snart! (:

#23 - - BATT:

gulligt!!<3

#24 - - Emmy:

sv;
Hihi :) Allt bra ikväll då?

#25 - - BATT:

allt ehm, hela situationen heh, gulligt?

#26 - - K O K O S:

Men vilken sötnos!

#27 - - FotoFia:

Men gud vilken söt bebis!