Min planering ♥



Idag äre dans och sedan ska jag hem till Felicia för att passa
Scrollan och sedan ska jag på bio 17.45 :D Deniz tar hand om
Jenny då. Så skönt för Felicia att kunna komma ut lite, tycker
jag! Man kan ju inte vara fast bara för att man har snart en 4
månaders bebis hemma :p så aa det är min planering på dan
idag! Hm.. Jag vet inte vad jag ska göra mer.. Jag antar att jag
kommer komma hem senare så då skriver jag mer om dagen.
Bilder kommer kanske upp, beror på. Felicia hatar att vara med
på foton :( så om jag kan lyckas smygfota så går det alltid bra :D
Ha det bra så länge, pussar ♥

#1 - - Cajsa:

göres då?

#2 - - Moa:

Sv: hehe! Okej :D<33

#3 - - sandra:

Allt bra?

#4 - - Cajsa:

jag kollar på tv.. ^^

#5 - - hanna ♡:

är lite sådär, faktiskt :) känner mig alltid lite seg direkt efter jag har vaknat så :)



planer för dagen? :D

#6 - - ♡ ♥ malin palin johansson:

svar: ska fixa mig lite snabbt, sen åka och handla åt mamma och låtsaspappa :)

#7 - - Cajsa:

göres?

#8 - - Miss Sunshine:

Lät som en bra dag :)

#9 - - Moa:

Sv: Okej! härligt ;)<33

#10 - - Felicia - bloglovinbyten.:

tja snygging! bloglovinbyte? :D

#11 - - Liza:

Tja! Händer det något skoj idag eller? :D

#12 - - Mathilda/minlillabloggg.blogg.se:

Hejhej! Vill du ha chans att bli dagens blogg på min blogg och få fler läsare? Allt du behöver göra är att kommentera "jag är med" på det här inlägget http://minlillabloggg.blogg.se/2012/april/vinnarna.html

Ha en bra dag, Kram! <3

#13 - - - bbella huuynh :::

Vinn ett valfritt iphone skal i min blogg ! anmäl dig nu och kanske just DU som vinner :)

länk: http://bellahuuynh.blogg.se/2012/april/vinn-iphone-skal-.html#comment - lycka till

#14 - - sandra:

det är bara bra här:)

#15 - - Carolina - Beridare på stall Assla:

Hej! Har du lust att lägga en fråga i vår frågelåda? http://www.blogresponse.com/asslatjejerna



Då skulle vi bli jätteglada :)

#16 - - morgan:

Hej! :) allt bra?

#17 - - Anonym:

Svar: Jaha :/

#18 - - magda:

sv: okej, med mig är det bra :)

haha gutt :D<33

#19 - - Beatrice Jakobsson (foto):

sv. jo :)

#20 - - jumiz hästblogg:

HA EN FIN SÖÖÖNDAG :D

#21 - - EMMAS!:

sv: okej jag med:D

#22 - - Anonym:

sv: du sa att texten jag la upp på en bild kommer från en sophija låt, så undrar vilken :D<3

#23 - - M A R I A:

okej kul :)

varit hos moster som fyllt år^^

#24 - - MADDISENJ:

Hoppas du har en fin helg :)

#25 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: hihi :D

#26 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

SVAR: haha such då :(

#27 - - Hanna:

fin blogg❤



#28 - - Dragana:

Vilken söt liten! =)

#29 - - Anonym:

sv: Nej nu är allt bra:)

#30 - - Cajsa:

inget. ligger i sängen med datorn i knät och ska snart sova hade jag tänkt. :) men ville sitta lite vid bloggen först. :)

#31 - - ♡ ♥ malin palin johansson:

svar: japp :D

#32 - - Ida:

Ha en jättebra valborg sötis!

Hur ska du fira?



K R A M