Majbrasan♥



Någon mer än jag som ska mysa framför majbrasan idag?
För imorn är det 1 maj och aa, i min familj är det en tradition
att gå ner till majbrasan tillsammans. Så det blir ju min dag
att göra. Mysigt mysigt ! Annars har jag bara varit hemma idag
och senare blire släktingarna. Mysigt! Jag.. Haha jag tror inte
jag ska hänga med en kille till rudan idag, men har ju ett val.
Antinge han eller familjen.. Får se :) men ni lär märka , pussar ♥

#1 - - I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥:

sv: okej, allt är bra här :)

kram

#2 - - ♥ ida:

Sv: haha :)

#3 - - Cajsa:

jag ska snart iväg på majbrasa jag med. :)

#4 - - BATTS:

sv ,mysigt!

#5 - - I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥:

sv: aa :)

#6 - - ♥ ida:

sv: idag har jag varit i stan, har varit mycket ute, och ikväll ska jag till en kompis, själv? :D

#7 - - morgan:

Samma, är ganska trött :) vad görs?

#8 - - I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥:

sv: idag ska jag grilla & träffa kompisar, själv? :)

kram

#9 - - Cajsa:

hehehe jo kanske det..xD

#10 - - Ebba ♥:

fin blogg!



ha en bra valborg ♥

#11 - - Anonym:

jag ska också till brasan, fast med kompisar :D <3

#12 - - Felicia ♫:

sv: hade dansuppvisning ;) allt bra? kram <3

#13 - - jumiz hästblogg:

hoppas du får en fin valborg!

#14 - - Sanna:

ha en fin valborg! :)

#15 - - Solin (solinjamil.blogg.se):

Ha en fin valborg.♥

#16 - - Anonym:

Hoppas att du får ett bra avslut på sista april och en fin start på den första maj! :)



Kramar från Lindshe!

#17 - - Patricia♔:

Det blev ingen brasa för mig idag:(

#18 - - ping lowhngren:

thihi ifein bild ^^ hopaps du hade de najs idah då ;)

#19 - - P:

Allt bra idag? :/

#20 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: Tack! haha, ja råka skriva fel :P

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^ (hehe, hoppas det blev rätt nu :p)

#21 - - Vadico:

1. BESÖK MIN BLOGG!!! http://izabellegustafsson.blogg.se .

Jag är färgstark tjej på 16 vintrar som älskar att dansa och Michael jackson <3

Men min blogg handlar om så mycket mer, jag är stark imot dagen skönhets ideal och tror på hälsa, därför är jag också ett stort träningsfreak som har som största dröm att få jobba som dietist eller personlig tränare eller till och med försörja sej som dansare. Följ mina dagar i bilder och gör att the greek way! Vi ses där