30 November♥

Hejhej ♥

Okej, ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig får det väll bli då ! :)
Idag i skolan hade jag två prov efter varandra i Hkk , jag hoppades att
jag klarade båda två. För att, asså jag pallar inte med omprov och en
massa skit ! Och aa, lite jobbigt på en och en halv timme så klarade jag
av proven. Tyllo med på en kortare tid tror jag :) ♥
Sedan halv fyra så dansade jag och Emelie framför min idrottslärare för
att kunna få Godkänt i idrott, och det fick jag ! :) hääärligt ! Och jag dansa
''Like a g6'' som jag dansade i våras på min dans ;) den är såå bra ! ♥
Men sedan har vi renoverat i mitt rum :) ni kan få se lite bilder. Jätte fint!





Ja, sådär ser det ut nu. Började ju idag så ! Ha det bra, puss ♥
#1 - - anna:

sv: ja vekrligen :D



händer imorgon?

#2 - - elsa!♥:

sötnos!<3

#3 - - Monika:

sv; En fattig som heter Vretskolan men till sjuan ska jag kanske börja i trånkan. :D

#4 - - beccis:

imorgon är det första december! längtar du också till jul? :D

#5 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Nattens blogg - anmäl dig gärna! :)

Om inte så får jag önska dig godnatt! :D

#6 - - hanna ♡:

ska snart sova, typ så godnatt! :)

#7 - - jennifer:

sv: jag är 15 ;) dudå?

#8 - - bella:

nej jag vet inte varför jag göra det.. första gången jag hörde den så sög den men nu är den faktiskt bra ;)

#9 - - malin:

Det är bara bra ;)

#10 - - DIANA ÖSTERBERG:

hejsan! allt bra? ;)

#11 - - Dragana:

Hoppas att proven gick bra och grattis till att ha klarat gympan! :)



Fin färg på väggarna!

#12 - - Amanda:

svar' va härligt :D

Idag drar min julklappskalender igång! Kika in och var med i tävlingen :)

#13 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

Hej :D Du måste skiva vad du vill vinna :D kram

#14 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; helt okej med mig :)

vad gör du då?

#15 - - Gabriella:

Sv: Showdance! :)

#16 - - tessan:

det är bättre, vad fint det börjat att bli i lägenheten :)

#17 - - Maria - mamma till Liam ☆:

mysigt att renovera :)

#18 - - Emilia ♥:

Är allt bra idag? :)

#19 - - SOFIE - Följ med mina äventyr:

Hejhej!! Hoppas du màr toppen idag! Spana gärna in min blogg om mina äventyr i Schweiz, har även gjort min allra första videohälsning:) Kramar

#20 - - emma:

godmorgon, allt bra idag då? :D kramis

#21 - - emma:

godmorgon, allt bra idag då? :D kramis

#22 - - Felicia ♫:

sv: sådär, är sjuk :( vad händer idag? kram <3

#23 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Sv: Förlåt för sent svar! Var med en kompis igår och hade inte tillgång att svara på kommentarer under dagen!



Allt bra idag? :)

#24 - - Miss Sunshine:

Kul :D



Planer för helgen då? :)

#25 - - Dragana:

Svar: Hehe okej! Vilken färg ska du ha på väggarna nu då?

#26 - - thaipinnen:

sv;v ad händer idag då?:)

#27 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

Sv; jahaja! :)

#28 - - emmi:

Första december och första julkalender luckan är öppnad! Spana in min blogg för att se vad dagens lucka erbjuder för kul tävling och delta gärna!

Direkt länk: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-1-bambee.html#comment



Kommer ha en tävling varje dag fram till den 24:e december!

Kram/Fashiontwisted.com

#29 - - linns beautybox:

delta i min julkalender. Idag utses tre vinnare och ALLA som deltar idag vinner något!! Det enda som behövs är en kommentar!



http://beautyboxen.blogg.se/2011/december/julkalender-forsta-december-2011.html#comment

#30 - - emma ♥:

hej, allt bra? :)

#31 - - alice:

okioki :)

rummet kommer nog bli jättebra! :)

#32 - - hanna stångberg:

Hej, var gärna med i min julkalender :D varje dag öppnas det en ny lucka i bloggen och mina läsare får delta om riktigt fina priser, jätte enkla regler nästan inga regler alls faktiskt kolla in lucka 1 redan nu: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2126202



kram!

#33 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

sv; Hehe lugnt, haha okej :)

Jo jag hade en annan innan den jag byter tillbaks till nu ;)



Jag byter blogg från tovestyle.blogg.se till tovesegnablogg.blogg.se så jag hänvisar er att svara på kommentaren där! Kram!<3

#34 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

SV; Ja, okej bra :)<3



Ursäkta för vääldigt sent svar! Men jag har haft bloggpaus under en längre tid men är tillbaks nu, hoppas du kommer tillbaks. Kram!

#35 - - Anonym:

Kolla gärna in min julkalender på bloggen! Lucka 1 är redan nu öppen och du finner den här: http://takemyworld.blogg.se/2011/december/julkalendern-lucka-1.html#comment

#36 - - Paulina ♥:

Haha, okeeyy xd

#37 - - HANNA:

sv: samma här !



missa inte min julkalender! man vet aldrig vad som söjler sig under luckorna, men jag kommer bjuda på designtips, tävlingar och massor annat..

#38 - - hanna ♡:

planer för dagen? :D

#39 - - anna:

sv: tackar (:



okje najs ne typ praktik å så vet ja inte riktigt vad som händer

#40 - - johanna:

ska du måla? :)

#41 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

sv; Hej, allt är bra själv? :)



Ledsen för vääldigt sent svar. Men har haft en bloggpaus! Men hoppas du kommer tillbaks! kram

#42 - - Sophie "autophoto":

Allt bra med dig denna första december? ^^



Btw, vad tycks om min juldesign? :D

#43 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Härligt! Det är bra med mig :)

#44 - - DIANA ÖSTERBERG:

sv; kom nyss hem från affärn :)

#45 - - tessan:

Ojdå :O

menade din, glömde skriva din :(



Hur mycket har du kvar att renovera? :)

#46 - - emma:

sv: hihi kej, jo bara bra :D



btw, gilla min blogg på fb så länkar jag dig! Glöm dock inte kommentera på bloggen vad du heter på facebook så jag vet vem som är du :D

#47 - - anna:

sv: givetvis har jag tagit den själv, har enb fotoblogg du vet

#48 - - Annellisaa:

du ser ut till att ha ett stort rum

#49 - - anna:

sv utanför mitt hur (: