29 November♥

Tjenare :) ♥

Idag som sagt har jag varit hos tandläkaren. Och skolan? Tjaa, aa det gick väll som
vanligt. Bra! Men i början åt hade jag mördande huvevärk från igår. Men som har
släppt från ett bra tag nu :D JIPPI! Jag hatar att ha huvevärk -.-' sedan har jag inte
tid till att va sjuk. Dels för att jag kanske ska hjälpa Lina på Fredag att passa hennes
lillebror och plus att jag ska vara med Teodor på lördag :P suger att va sjuk då !
Menmen :) annars, efter jag hade borrat och skit, hade mamma hämtat mig och vi
åkte hem och gjorde pepparkakshus. Min sida vart totaaal failad, så fotade inte det ;)
Bara vissa saker jag vart nöjda med :D men det var aas länge sedan vi gjorde ett
pepparkakshus. Säkert när jag var runt 6 år eller nått. Minns det stort! :) Och nu iår
gjorde vi det bara för att kunna umgås och ha det lite mys, tror jag ;) men här så kommer
det lite bilder på pepparkakshuset m.m :)  pussar ♥ :


Vi fuskade lite :$ ♥

Snö utav socker :D ♥

Hihi jag tyckte den där skärpen där uppe av smällt socker var
skit sööt och såg rolig ut xD♥

Mammas fina sida :D ♥

En sida jag blev nöjd med, som jag gjorde ;)♥


Häääftiga va? ;))) as nöjd faktiskt xD ♥ åter igen, puss♥
#1 - - bella:

fint och gött :D

#2 - - alice:

va kul o sjunga! :)

jag tränar, tränar tränar & umgås med vänner & min pojk hihi :)

#3 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: Så bra att ni löste det! :)

#4 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

Sv; härligt att höra. det är bara bra med mig :)

#5 - - EMMAS!:

jaha tur att de inte gjorde så ont :D hade varit rädd xD kram

#6 - - johanna:

sv: ah, asså nu blir jag ju mer avis på dej för att du hinner göra pepparkakshus o allt! haha :D

#7 - - MICHAELA - FOTO:

sv: tack :D

okej :)

min start har varit strålande!

Allt bra med dig?

#8 - - malin:

Fin blogg !:)

Allt bra ?

#9 - - - Style by Tove †:

sv; Hihi ja :D



Fint :)



Skriv gärna din åsikt om senaste inlägget! Skulle vara till stor hjälp. Kram!

#10 - - Dragana:

Vad sött huset blev! :)

#11 - - Dragana:

God natt! Sov så gott!

#12 - - hanna ♡:

bara chill, själv? :D

#13 - - LIENE:

Fint pepparkakshus:)

#14 - - elsa!♥:

najjsigt!<3

#15 - - Gabriella:

Sv: Gick och la mig typ vid tio :)

#16 - - Gotlänning:

japp! :)

#17 - - MMEELI.SE / bohofreak:

sv: Tack :D

#18 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

Sv; härligt! :)

#19 - - emma:

sv: okej, jo de ä bara bra, kramis :D

#20 - - Louise:

skönt att höra :)



de är bra med mig med ! gör du då? :)

#21 - - FlizanLizan:

sv: heeh aa :P

#22 - - lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

sv: usch då.. Ni får prata igenom det :)

#23 - - EMMAS!:

jaha okej ;(

fint hus :D kram

#24 - - Emilia ♥:

Fin blogg. :)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar ibland. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, eller? ♥



Kramar från mig. ♥

#25 - - BELLZOR:

Följa varandra via bloglovin'? :) Säg till när du lagt till mig isåfall så lägger jag till dig direkt efter! Kram <3

#26 - - bella:

jo det var nog det ;)

#27 - - Miss Sunshine:

Fint och vad kul :D

#28 - - - Swedish Source Of The PLL:

sv: vad görs? :)

#29 - - Sofia - FotoBlogg:

Sv: Jag sitter och svarar på kommentarer :) Själv?

#30 - - alice:

15..dudå? :)

tack :D

#31 - - Felicia ♫:

sv: haha okej!



haha jag brukar också göra pepparkakshus på såna :D kram <3<

#32 - - Molly Bergström, UPPSALA:

Hoppas du får en fortsatt bra onsdag :D:D

#33 - - HANNA:

sv: samma här! hur har dagens vart än så länge då? :)

#34 - - 18 år och ung mamma:

jadå :D allt bra idag ?

#35 - - anna:

sv: vad göru då (:?

#36 - - MICHAELA - FOTO:

sv: härligt :)

det är bra här med!

planer för helgne?

#37 - - jimlindeborg - du vet att du vill kolla:

Sv; inte mycket faktikst :) dudå`?

#38 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv Tack för gissningen :) En liten Noah tittade ut kl 15.57! :)

#39 - - EMMAS!:

missa inte att anmäla dig imorgon till min julklappskalender :D lägger upp den kl 07.00 imorgon:) kramis

#40 - - bella:

visst är den ! :D

#41 - - JOSEFINE CHRISTIANSSON:

VAd bra :)

#42 - - Felicia ♫:

sv: hihi :D nej vi ska göra det snart :) hur mår du idag? kram <3

#43 - - Anonym:

hej

#44 - - 18 år och ung mamma:

härligt :) jo det är bara bra :)

#45 - - EMMAS!:

okej :D men man har 24 timmar på sig att anmäla sig, sen börjar nästa tävling :) hihi kramis

#46 - - anna:

sv: okej najs ne pratar me killen (:

#47 - - BELLZOR:

sv: Jag följer dej nu :D

#48 - - elsa!♥:

snyggt peppakakshus!<3

#49 - - thaipinnen:

fin den blev ;D

#50 - - QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga:

åh vad kul :D!

#51 - - Isabella Axelsson:

allt bra? :)

#52 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

hihi ja du får vara med vilken tid som helst bara innan kl 7 dagen efter :D kramis

#53 - - Amanda:

svar' åh tack så mycket :)

#54 - - FANNY (::

hihi så mysigt:D

#55 - - KlickaHär :D:

Haha , gott det ser ut ;) Har du haft en bra dag ? :)