Ska mest handla om Rasmus ! <333

Hej

I onsdags var jag först med David men Roderick kom och tog David :(
Jag fick så tråkigt med dem, så jag ringde dit min lilla Rasmus D :D
Han kom på direkten och vi var hela dan ifrån klockan fyra :) nice nice !
Sedan så senare träffade vi på Rasmus L som följde då med mig hem :)
Eller till tyresö och min station, inte hem hem till mig :P :)<33
Sedan dagen efter så kom jag som sagt försent till skolan, på tordagen.
Jag mötte upp Rasmus L vid farsta och han hängde med till min skola.
Hela dagen låång tills klockan var tre :) fan vad göllig han är som vänta :$<33
Men han hade delvis sällskap lite senare av Rasmus D :) <3
Och sen så efter skolan stack vi till västerhaninge för att sola. Där vart vår första kyss.
Min och Rasmus Ls första kyss :) och sedan så var vi tighta hela dagen.
Mötte upp David i farsta och var en stund med honom. Fast jag och Rasmus L tog en hisstur :P
Tsm, det var trångt, men jaja :D vissa hissar är ju inte tillgjort för MILJONTALS människor :P
Men jaja, sedan hängde han med mig till tyresö igen :) <333 bara Rasmus.
Han skulle med mig hem, men det vart inte så :P haha <3
Så igår så hade mamma och pappa 20 års fest på pappas jobb så jag, Felicia och Marcus var ensamma.
Vi sjöng karaoke, åt  på pizzeria i tyresö, gick in i tyresö centrum, kollade på två filmer som kom på tv:n.
Massa olika grejer gjorde vi. Det var roligt, måste jag tillge :) <3
Men idag så var jag med Bullen, Rasmus och Rasmus :) <3
Hemma hos mig, så det var nice :D ensam tjej, men rätt så van vid det -.-'
Men ja, jag vet inte vad jag ska skriva mer :P haha jag måste bara berätta runt halv tio xD
Alla killarna stod och DANSADE med cigg i famnen och på min balkong te eminem eller något.
Det var super kul haha xD jag stod nära Rasmus L hela tiden så han höll om mig medans.
Fick massa kyssar då och då och sedan stack Rasmus D och Bullen hem och jag var med Rasmus :)<33333
Men ska va typ med han imorn :D hörs imorn ;) puss (på munnen till Rasmus) <333 :*
Jag gillar dig grymt mycke och glad att du gillar mig mycke tillbaka ;) <3