Min bästa dag igår :*

Hej


Just nu så sitter jag och borstar tänderna och påväg till skolan :)
Idag ska jag vara med min bästaste Johanna ;) <3
Jag har inte vart med henne på 3 månader :( pga att jag fick ett anfall..
Anfall med panikångesten :( det är jobbigt jag vet, men det lugnar sig nu :)
Hon behöver inte vara rädd längre, tror jag.. <3
Men aja, idag ska vi vara och lämna allt bakom oss :D
Och igår var jag med Rasmus L ;) det var den bästa dagen ever !
Tro mig, en dag jag har väntat på sedan föddseln ;)<3
Men ja, jag vart tvungen att åka hem runt 19.00 för att äta :(<3
Inte kul, menmen, fick min lilla hämnd på mamma och pappa :D
Jag dampade loss direkt och mamma ba : ''Kan inte du ha henne i din bil ? ''
Hahah, som om jag inte vågar dampa där ? Men nej jag satt kvar i mammas :)
Menmen, jag vet inte vad jag ska göra just nu. Borsta klart och sticka ? :)
Tråkigt med skolan D: men inte så mycke val antar jag :/
Puss ♥