Ko skit !

Det värsta på landet är fan att det luktar ko skit över hela gården !
Jag sitter tyllo med inne med öppet fönster, och känner lukten som om jag
stod bland ko skit ! :S det luktar fett illa ! Tror att alla ni förstår, om ni har
varit bland ko skit ^^ hahaha. Men Elin sa att dörren var öppen eller är öppen,
undra på att det luktar så jävla mycket. Men, är man på landet lika ofta som jag
så borde man va van :) min farfar hästar :P haha. Så jag är nog väldigt van.
Men nej, ska snart gå upp och äta lite frukost. Har nämligen inte gjort det än.
Får se :) puss !
#1 - - KLARA:

Jag tycker koskit hör till sommar, haha :-D

#2 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv: korta svar är ofta de bästa och mest konkreta ;D

#3 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv: korta svar är ofta de bästa och mest konkreta ;D

#4 - - 已知 Mohammedi Al-debis™:

Λllt bra idag då? ♥

Visst börjar et bli lite kallt nu i Sverige?

om två dagar så kommer det att regna!



» Följa varandra via blogl♥vin'? …

Ha en trevlig dag, och hoppas det inte börjar blir kallt här i Sverige!

#5 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv: önskar jag kunde smälta bort i solen idag! :) men måste städa :/

#6 - - Anonym:

sv: ahha nej, det e kallt här nu i göteborg!

#7 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

ska kanske till sthlm nästa vecka! :D

#8 - - Johanna Rapp:

Ska vi följa varandra på blogglovin? :)

#9 - - sannalitens.se:

Svar: Hehe okej. Jag hade andra bloggar tidigare än den jag har nu. Jag bloggade rätt mycket 2007-2008 med ca 1000 besökare. Men sen slutade jag. Och blrjade igen nu för ca 1,5 år sedan. Hur många inlägg gör du om dagen i snitt ungefär? :) Kramar

#10 - - Felicia B -MYFELLAAN -♥-:

allt bra? :)