ska till baten nu <3

chaaaa :))

ska dra ifran detta hotell nu och det ñr vñll sista gangen jag sitter pa just denna data?
Men nu har vi ñtit och ñr mñtta och ska ba dra ner till hamnen typ och till baten.
Vi far vñll horas senare antar jag vñll :) ha det bra sa lñnge! Lova! :) puss !! <3
#1 - - emma:

sv: åh va skönt :;D

#2 - - FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se):

sv: hhi ja :D

#3 - - jwnna:

sv; ahhaha!:D

#4 - - Gotlänning:

tack duu ;)

#5 - - jenna:

http://byjenna.blogg.se/2011/july/stepped-up-in-the-party-like-my-name-was-th.html#comment

frågestund på bloggen!

fråga något?:)

#6 - - MADDES:

okej hoppas resan gått bra!

#7 - - Jennifer:

sv: det är bra med mej med!:D

har du fint väder?

#8 - - Guevacci - Blog of Awesomeness!:

åh nice ju ;D vARMT?

#9 - - Daniella:

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att nörda framför datorn haha, ätit frukost, svarat på kommentarer och bloggat =) Annars ska jag ringa bästis nu och fråga om hon vill göra något kul. Vad händer idag? :)

#10 - - isabelle:

sv; skall jag göra ;)

#11 - - Danti:

sv; jag gör allt, du då gumman ;)

#12 - - johanna:

sv: okej. inte så mycket, svarar också på kommentarer ;)

#13 - - Rita:

Hej sötis :) Nu har jag skrivit på bloggen vem som blev Veckans Blogg!

Blev det inte du? :D bli inte ledsen sötis. Anmäl dej igen på Måndag så kanske du vinner.

Kram!

#14 - - Lisa Radojewska:

sv; de låter härligt! :)

vad ska du göra idag?<3

#15 - - Lisa Radojewska:

sv; de låter härligt! :)

vad ska du göra idag?<3

#16 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

hehe :D allt bra?

#17 - - madeleine♥:

- exakt :)

#18 - - Linda:

Haha smart:D

Okej då ska jag kanske se på dom ngn dag^^

#19 - - LIENE:

Mysigt:)