nyårslöften än så länge♥



Vad ska ni alla ha för nyårslöften ? :) någon som har bestämt?
Som jag tror så ska jag ha typ:

* Träna mycket mera.
 
* Försöka bli av med sockerberoendet..

* Bli mycket mer engagerad i skolan ^^
 
* Låta mitt rum bli mycket mer städat så jag slipper städa!

* Aldrig sluta älska vampyrer ;)

* Försöka finnas där för min bror av personliga skäl :)))) ♥

Sen nyårslöften med Lina:

* Alltid finnas vid hennes sida!

* Aldrig bråka (som om vi någonsin har gjort det xD)

* Aldrig lämna varandra ! :)

Pussar ♥

#1 - - Malin:

Ska nog inte ha något nyårslöfte :)

#2 - - J:

sv:

ändra färg?

#3 - - J:

sv:

ja? ängra fräg?

#4 - - J:

sv:

ängra frägen på den knappen

vad är du inte fattar!

#5 - - XTIO /Andreas Söderberg:



jupp :P

#6 - - Anonym:

allt bra med dig? :D

#7 - - HANNA:

sv: varför TROR du det bara ? :O

#8 - - J:

sv:

asså du vet när man klickar på kommentarer?:)

#9 - - Annie:

sv:Om jag ska kunna checka det måste jag ha ditt lösen och allt och jag tror inte du vill ge ut det till någon som mig som du inte känner. Men om det är okej för dig så kan jag fixa det om du skickar mail och lösen till min mail : [email protected]

:)

#10 - - a m a n d a s f o t o:

sv: vad bra, det är bra här med :D

#11 - - LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

Hej! Jag vill bara önska dig ett riktigt gott nytt år, och hoppas att kvällen blir som du tänkt dig, när du firar in det nya året! :)

#12 - - a m a n d a s f o t o:

önskar dig ett bra slut på 2011 :D

#13 - - Annie:

sv:Jaa det kan du göra så kan du säga exakt hur du vill ha det också, jag loggar in på msn nu :)

#14 - - J:

sv:

vadå nu vart du glad?

men fråga mig inte då? lol

#15 - - Linn:

Tjena!

Är du sugen på att läsa fler bloggar?

Varför inte kika in i min blogg? ;)

Jag skriver dagligen om mode, min vardag, tips m.m



Ber om ursäkt om du inte gillar reklam.

#16 - - ida:

sv; tack! och med mej är det bara bra :D

#17 - - ttheresebjörkman, :):

Svar;

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, om jag ska vara med mamma eller pappa.



Ha en bra sista dag på året! :)

#18 - - XTIO /Andreas Söderberg:

sv, vad trevligt. :P

#19 - - johanna:

hej! gissa i min tävling om hur lång jag är! den som gissar rätt får en länkning :)

#20 - - J:

sv:

men det gjorde du ju

#21 - - Malin:

Sv. Nää, bara att dra ner lite på allt godisätande haha:)

#22 - - josefine:

Tack :)

Allt bra idag ?

#23 - - johanna:

tack för din gissning! hör av mej senare om vem som vann :)

#24 - - tessan:

Vad kul :)

Jag ska fira med älsklingen min ;)

Allt bra idag?



japp de var de ;)

#25 - - a m a n d a s f o t o:

vill du tjäna pengar på din blogg? gå in här och klicka dig vidare! :D ->



http://amandapersson.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

#26 - - QUI:

GOTT NYTT ÅR! :D

#27 - - J:

sv:

blev inte det

det är bara så obvious

#28 - - J:

sv:

jaja okej.

kolla på designadinblogg.se för hjälp st

#29 - - J:

sv:

mm:)

#30 - - QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga:

sv: tack=D lycka till med alla löften!

#31 - - Annika - drömmen om 11 barn:

Hoppas att allt är bra! Jag får passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år, dagen till ära ;)

#32 - - kaffehörnan:

Hoppas många löften håller i sig

#33 - - Izza:

Många nyårslöften du har :O



Har också några av dom xD



Cool blogg btx.. besök gärna min Izzish.blogg.se