Tisdag


Tiiiisdag ! <3
Jag ska väll palla mig i sängs nu/snart efter denna inlägg.
Men idag på skolan gick det väll sådär. Allt kunde inte ha blivit bättre
antar jag :) eller joo! Det är klart att den skulle. Satt med klassen lite
sådär, men asså.. dem försöker verkligen få in mig känner jag, men
när jag väll sitter där är jag som bortglömd. Utdöd. Känns som så...
Därför går jag gärna inte och sätter mig hos dem förens dem säger till
för att då vet jag att dem gärna vill snacka med mig eller nått ! :)
Låter hur mobbad som helst i skolan, men försäkrar er att det är jag
lugnt inte :P
Sedan vid lunch vart det pannkakor och det åt jag med Johanna, Jessi
och Mik. Gott ! Sedan stack Johanna, jag och Mik ner till Centrum så att
Mik kunde köpa sig något att dricka och smaska på. Sedan så har jag
inte gjort mer i skolan. Förutom att snackat med Roobin ! :D<3
Men sedan så stack jag hem till Linas mamma för första gången :D <3
Träffa på alla i den familjen för första gången, förutom Maxx. Han har
jag umgåtts med 10000 gånger innan ! ;) min gulleplutt som är 3 år
yngre än mig ! Som om ni inte visste det, så är Lina ett år yngre än mig.
Men det har varit mysigt. Kollade på ''trollkarlens lärning'' och sedan
hade vi kittel tävling och åt och sedan stuttsade vi studsmatta förutom
jag, som stod där nere och fota jag kommer lägga upp ! :D<3
Sedan så fick jag Robin i mitt knä när vi skulle kolla på ''sagan om
ringen tre'' och efter ett tag, när Robin hade stuckit hem så ville självklart
Maxx också ligga/sitta i mitt knä som Robin. Och självklart fick han det :D
Mysigt! <3
Men en av dem bästa dagarna ever idag, iallafall när Lina kom in i bilden !
:* :* :* :* :* : *: * :* www.kungawesome.blogg.se ! <3
P.s här kommer bilderna :


Robin och Maxx <3

Emil (Maxx och Iaas halvbroder) :)

Älsklingen :') <3

Jag och Iaa ! :) <3

Puss baby <3

Hehe vi och här kom Robin med i bilden ;D <3
och detta är min profilbild på fb för dem som vill lägga till mig !

Och hääääär är min söta Maxx !! :) <33

Och plommon kuken :D <3

#1 - - FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

bra start på veckan nu , de nu två gångna dagarna?! :D

#2 - - Anonym:

Hoppas du får en fin onsdags eftermiddag/kväll :)



Spana gärna in min butik, fjädrar, kors och earcuffs!

http://hopedesign.jetshopfree.se/default.aspx

#3 - - HANNA:

hejsan :) nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-318.html#comment

#4 - - anneli:

jorå, hur är läget med dig då? ;)

#5 - - HANNA:

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg! lycka till :D

allt bra med dig? :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

#6 - - emma:

sv: naw tack :)

#7 - - Linnea ♥:

allt bra ? :)

#8 - - Linnea ♥:

allt bra ? :)

#9 - - Tora (Foto):

Så lite så :D



Vad görs idag? :)

#10 - - Sara - FOTO:

sv:Kul att höra, joda det är ju snart helg :D

#11 - - Gabbe:

sv. haha absolut xD