måndag


Tjenare ! Ja, idag är det måndag, en riktigt härlig dag idag faktiskt !
Idag i skolan har det gått bättre än vad jag förväntat mig :)))))))) ♥
Ni ska bara aaana hur stolt jag känner mig över mig själv som stått ut.
Men haft Robin där för mig på sms och ringde mig två eller en gång :)
Sedan en bloggerska:
www.mikaelabatsman.blogg.se
www.mikaelabatsman.blogg.se
Har oxå funnits där för mig på sms, gå gärna in på sötans blogg ! ;) ♥
Sen åt jag lunch med Jessi från 9B och Mik och Johanna från 8A :)
Vi gick ner till centrum och åt pizza, gottgott ! :D
Men aa, sen skulle jag ha slutat klockan 16.00, men så vart det inte!
Det vart att halva klassen fick gå hem, och halva stannar kvar. Och
nästa måndag ska dem som fick gå hem stanna kvar och arbeta och
dem andra som fick stanna kvar denna gång, får gå hem nästa monday!
Ser inte framemot det, men ändå ;) då har jag Emelie där med mig :D♥
Men okejokej, sen efter eller nyss sprang jag med mamma 2,06 km !
Jag har ungefär precis slutat röka från sexan, tycker att jag är grymt
duktig som egentligen har pallat ut :P det är inte ofta man pallar det?
Menmen :) min dag. Ha det så bra så länge ! :) hörs , pussar :* ♥

#1 - - josefin:

sv: Det är bra :)



Följa varandra via bloglovin'?

#2 - - S':

yes! :D

#3 - - Helena♥:

Sv: Haha, ah ;)

#4 - - cecilia:

okej :)



ohh vad snällt :D haha härligt ;D

#5 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Kommentarer du då? :D<3

#6 - - Gabbe:

sv: indeed =D

#7 - - emma:

sv: najs :D

#8 - - FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se):

sv: haha, jag brukar skriva "hihi" för att jag inte vet vad jag ska skriva :P

#9 - - i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

sv; okej :D

jag var i stallet och sen gjorde jag nt så mkt mer (;

allt bra idag då? ^^



KRAM!

#10 - - HANNA:

hejsan! nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-298.html#comment

#11 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Okej sov gott då:D<3

#12 - - cecilia:

tack :D

#13 - - anneli:

kan tänka mig det, bra tips för en som är sjuk? :(

#14 - - moa mildén:

det blev svart :)



nöjd med din start på den nya veckan? kram

#15 - - emma:

sv. hihi jo bara bra, sj? kram?

#16 - - moa mildén:

hihi såg inte numret/kommentaren sen nu, eftersom jag inte var vid datorn förut ;)

#17 - - hanna ♡:

japp, hihi :D

#18 - - E M S:

haft en bra dag i skolan :D

#19 - - cecilia:

bilden du har i din header på dig själv. grymt snygg :)

#20 - - HANNA:

Självklart, du då? :)

#21 - - E M S:

vänta bara tills du rökt i 10 år!

hur länge har du rökt?

#22 - - anneli:

Ja, min hals är helt igen tjocknat så idag blev det att stanna hemma från skolan :S

#23 - - Tora (Foto):

Härlig blogg! :D

#24 - - M A R I A~ Make cupcakes not war~:

- Ja ;D händer idag?

#25 - - hanna ♡:

inget speciellt, själv? :D

#26 - - Gabbe:

sv: jag är sexton ;) sj? =)

Inte intresserad av tävlingen om fotografering på bloggen?

#27 - - emma:

godmorgon, allt bra? kram

#28 - - CAROFLINA.SE ♥ LYXIGA VARDAGAR ♥:

Kolla gärna in mitt hälsotips om att gå ned i vikt eller hålla en hälsosam vikt som kommer upp under dagen ♥

#29 - - Sophie "autophoto":

vad är det du inte trivs med i skolan? kompisar?



vill du ha en ny design?

och har läsare över 50?

Kolla då in hos mig jag gör gratis :)

#30 - - GUEVACCI:



Tjaa, har inte kunnat svara alla efter allt röj helgen men nu är jag tillbaks och alert igen, Hur är läget med dig idag?:) takc=) kramis

#31 - - i i d z. [PHOTOGRAPHY]:

sv; härligt! :D allt är super här med ^^

hänt ngt kul idag då? (:



KRAM!

#32 - - J:

sv:

skola ;p

#33 - - tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

Varsågod :D<3

#34 - - LIENE:

sv: Hehe okej.

#35 - - FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se):

sv: haha ja :P

#36 - - Helena♥:

Sv: Hihi, ah :D

#37 - - MADDES:

hur mår du idag?

#38 - - moa mildén:

okej..

ja tycker det är rätt kul i skolan då vi alltid har roligt ;)

#39 - - moa mildén:

jadå, men i sånna fall om jag ska messa, har du comviq

? :)