Valborg idag

Hej


Japp, igår var det faktiskt rätt så roligt hela tiden :)
Var med Märta (Andrews kusin) och sedan så hennes kompis.
Försökte vara med så många så möjligt och få dem att dansa.
Pappa var där och försökte fixa musiken, eller försökte och försökte xD
Han höll på med det och ja, det var kul för kunde oxå stå och välja :)
Men aaa, sedan så var jag med min bästis Emelie där hela tiden typ (:
Så det var helt underbart, nästan kanske bättre disco än förra gången.
Men osäker haha (: <3
Men jag har börjat tänka på Nemo och mig, vi hade vart tsm i tre veckor idag.
Men jag dumpade han idag. Jag kände att han var otrogen och elak mot mig.
Det är inte rättvist, klarade inte av att vara tsm med han då..
Det är tragiskt, men jag sa ett förslag till han, att om en månad möts vi igen.
Vi ser om kärleken hittar tillbaka som jag faktiskt trodde skulle göra :)
Men vet ni vad han sa ?
''Jag kommer inte ha känslor kvar för dig om en månad. Nu eller aldrig!''
Jag sa upp vårt förhållande då.. för om han älskar mig, och aldrig älskat någon så mycke.
Varför har han då inte kvar känslorna för mig om en månad?
Jo för att han ljúger om sina känslor för mig ! :( <3
Menmen, idag ska jag iaf ha kul med moster och morbror och mamma och pappa.
Inte tänka på honom , för jag pallar inte mer att ha ett gräl med honom !
Så jag får väl se om vi går iväg på majbrasa (: <3
Men ha det bra så länge,
Puss ♥